آدام شیف خواهان اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه شد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی به نقل از رویترز، آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا امروز سه شنبه بیان کرد که کشورش باید به منظور جلوگیری از رفتار بدخواهانه روسیه، تحریم های گسترده تری را علیه مسکو در نظر بگیرد.

آدام شیف خواهان اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه شد

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در راستای سیاست روسیه هراسی واشنگتن در این خصوص گفت: باید مجازات هایی را در نظر بگیریم که به واسطه آن از فعالیت های بدخواهانه روسیه جلوگیری کنیم.

وی در ادامه اضافه نمود که دموکرات ها به بهانه کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزارش نیویورک تایمز پیرامون پرداخت اقتصادی روسیه به عوامل طالبان برای کشتن نظامیان آمریکایی در افغانستان، تحقیقاتی را شروع نموده اند.

لازم به ذکر است روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز پیشتر مدعی شده بود که مقامات نهادهای اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسیده اند که واحد اطلاعات ارتش روسیه بطور محرمانه به شبه نظامیان مرتبط با طالبان پول می دهد تا اقدام به کشتن نیروهای ائتلاف از جمله نظامیان آمریکایی در افغانستان نمایند.

در مقابل، سفارت روسیه در واشنگتن با رد این اتهامات، در پیامی توئیتری نوشته بود: اتهامات بی اساس مطرح شده از سوی نیویورک تایمز درباره اینکه مسکو مغز متفکر کشتار نظامیان آمریکایی در افغانستان است، منجر به این می گردد که کارکنان سفارت خانه های روسیه در واشنگتن و لندن مورد تهدیدهای مستقیم قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آدام شیف خواهان اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدام شیف خواهان اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید