شروع اولین فروش زمستانه خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، براساس اعلام شرکت بهمن فردا دوشنبه مورخ 20 دی ماه سال 1400 ساعت 10 صبح آغاز ثبت نام برای مشتریان خواهد بود و این طرح فروش نقدی با تحویل فوری تنها به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

شروع اولین فروش زمستانه خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی

این اولین مرحله از فروش شاسی بلندهای این شرکت در زمستان 1400 می باشد و قرار است هر ماه این طرح ها برگزار شوند. بر خلاف فرایند افزایشی قیمت که در بازار خودرو در تمامی خودروهای موجود شکل گرفته بود، گروه بهمن فعلا هیچ افزایش نرخی را در محصولات تولیدی خود لحاظ ننموده است.

این شرکت در فروش دی ماه محصولات خود همانند گذشته، فیدلیتی پرایم 5 نفره را 735 میلیون تومان و 7 نفره این خودرو را 747 میلیون تومان و خودروی دیگنیتی پرایم را نیز 795 میلیون تومان با موعد تحویل هفته آخر بهمن ماه بفروش خواهد رساند.

ضوابطی از جمله هر کد ملی یک ثبت نام و صرفا برای افراد بالای 18 سال و دارای گواهینامه معتبر و عدم خرید خودرو در طرح های فروش پیشین در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است بهمن موتور همانند دوره های قبل ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ها خود را ممنوع نموده و بعلاوه حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر نیز از نظر بهمن موتور مورد تایید نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت گروه بهمن به نشانی https://bahman.ir مراجعه نمایید.

قیمت در بازار

فیدلیتی پرایم پنج نفره در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و 100 میلیون تومان و نسخه هفت نفره آن یک میلیارد و 150 میلیون تومان است.

بعلاوه دیگنیتی در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و 250 میلیون تومان معامله می گردد. اختلاف قیمت فروش نقدی بهمن موتور خودرو دیگنیتی با قیمت آن در بازار حدود 445 میلیون تومان است.

آخرین اخبار بازار خودرو را در صفحه خودرو وبلاگ ساعت مچی بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "شروع اولین فروش زمستانه خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اولین فروش زمستانه خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید