ادعای عجیب پرسپولیس: شجاع یک ماه پیش تمدید کرد!

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، پرسپولیسی ها ادعا نموده اند که شجاع خلیل زاده یک ماه پیش به دفتر ایرج عرب رفته و قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید نموده است. یک قرارداد سفید که نه قیمت دارد و مدت.

ادعای عجیب پرسپولیس: شجاع یک ماه پیش تمدید کرد!

ادعای عجیب باشگاه پرسپولیس: شجاع یک ماه پیش تمدید کرد!

اینکه شجاع خلیل زاده با دو پیشنهاد بسیار خوب خارجی روبرو شده، خبری است که یکی دو هفته پیش مطرح شد. خبری که البته باشگاه پرسپولیس تکذیبش کرد اما خودِ شجاع هیچ واکنشی به آن نشان داد. این پیشنهاد مربوط به باشگاهی در کشور قطر است و پیشنهاد دیگر که رقمی پایین تر دارد، از یونان.

مدیران باشگاه اما می گویند امکان ندارد شجاع از پرسپولیس جدا گردد. دلیل شان هم واضح است: او قرارداد دارد و نمی تواند برود.

البته پرسپولیسی ها ادعا نموده اند که شجاع خلیل زاده یک ماه پیش به دفتر ایرج عرب رفته و قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید نموده است. یک قرارداد سفید که نه قیمت دارد و مدت.

ادعای پرسپولیسی ها این است که شجاع می خواهد تا آخر فوتبالش در پرسپولیس بماند اما واقعیت چیزی دیگر است. اولا شجاع یک فصل دیگر قرارداد دارد و دوما درخواست او برای تمدید با پرسپولیس تا امروز هیچ واکنشی از سوی باشگاه نداشته. شاید چون مدیران باشگاه از علاقه این بازیکن به پرسپولیس آگاهند.

11 - 160

منبع: ایران ورزشی

به "ادعای عجیب پرسپولیس: شجاع یک ماه پیش تمدید کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب پرسپولیس: شجاع یک ماه پیش تمدید کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید