اولین جمهوری خواه برای انتخابات 2020 آمریکا اعلام نامزدی کرد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، فرماندار اسبق ایالت ماساچوست آمریکا رسما برای انتخابات 2020 این کشور کاندیداتوری خود را خاطرنشان کرد.

اولین جمهوری خواه برای انتخابات 2020 آمریکا اعلام نامزدی کرد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، به نقل از شبکه خبری ای بی سی، بیل ولد، فرماندار اسبق ایالت ماساچوست خاطرنشان کرد که برای به چالش کشیدن دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای انتخابات 2020 کاندیدا شده، به این ترتیب وی نخستین جمهوری خواهی است که برای این انتخابات نامزد می گردد.

وی کمی پس از اعلام کاندیداتوری خود، گفت : اگر دستم را بالا نمی بردم و نمی گفتم که روی من حساب کنید، شرمنده می شدم. فکر می کنم که رئیس جمهوری یک مقام نیروی تفرقه انداز است و این روش من نیست و این چیزی نیست که آمریکایی ها مستحق آن باشند.

فرماندار اسبق ایالت ماساچوست همچنین در ادامه تاکید نمود: به این دلیل وارد رقابت نشده ام که با تاکتیک های سیاسی و لحن ترامپ به مقابله بپردازم بلکه به این دلیل وارد این صحنه شدم چون امتناع ترامپ را از رسیدگی به مسائل اصلی که بر مردم آمریکا تاثیرگذار است، مشاهده کردم. رئیس جمهوری آمریکا با مسائل جدی نظیر گرم شدن زمین و تغییرات آب و هوایی کاری ندارد، در حالی که این یک تهدید واقعی برای کشور است. رئیس جمهوری می گوید که این یک اقدام جعلی است و این نظر نشان دهنده یک دولت مسؤول نیست.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود، اظهار کرد: زمان آن فرا رسیده است که مردم و زنان میهن پرست در سراسر کشور بزرگ ما به پاخیزند و پرچم را به اهتزاز درآورند. زمان آن رسیده است که آمریکا را به درستی بزرگ کنیم. من برای رهبری این نبرد آماده ام.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اولین جمهوری خواه برای انتخابات 2020 آمریکا اعلام نامزدی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جمهوری خواه برای انتخابات 2020 آمریکا اعلام نامزدی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید