ایران می تواند ایتالیا را شکست دهد، ایگور باید امتیاز جمع کند

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، لیگ ملت های والیبال از 10 خردادماه آغاز به کار می کند و تیم ملی کشورمان در هفته نخست مسابقات با تیم های ایتالیا، چین و آلمان رقابت خواهد کرد.

ایران می تواند ایتالیا را شکست دهد، ایگور باید امتیاز جمع کند

محمود افشار دوست در گفتگو با وبلاگ ساعت مچی گفت: وضعیت تیم ملی بسیار خوب است. بازیکنان تمرینات با نشاط و با انگیزه ای را پشت سر گذاشتند. شرایط آمادگی جسمانی مناسب است و این نشان دهنده یک تیم آماده برای حضور در رقابت ها است.

دبیر اسبق فدراسیون والیبال تاکید کرد: کولاکوویچ برای خط زدن یک بازیکن و ارائه لیست چهارده نفره کار سختی دارد. شرایط فنی خوبی داریم و می توانیم پس از چندین سال در رقابت های لیگ جهانی هفته نخست را با پیروزی آغاز کنیم.

وی درباره ارزیابی اش از تیم های ایتالیا، چین و آلمان حریفان ایران در هفته نخست مسابقات گفت: در هفته ابتدایی رقابت ها می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. لیست بازیکنان ایتالیا جوان است و تیم ما توانایی غلبه کردن بر ایتالیایی ها را دارد. تیم چین نیز از حضور لوزانو بهره می برد و همین می تواند دلیلی بر شناخت او از تیم ایران باشد، بازی نزدیک و قشنگی مقابل چین خواهیم داشت. چینی ها پاسور، پشت خط زن و سرعتی زن های خوبی دارند اما قدرت تیم ایران بیش تر است. آلمان ها نیز والیبال با نظم و انضباطی دارند و خیلی کم اشتباه ظاهر می شوند، قطعاً بازی سختی مقابل این تیم داریم.

افشار دوست اضافه نمود: امیدوارم هفته نخست هفته خوبی برای والیبال ایران باشد و نتایج خوبی رقم بخورد. زمان آن فرا رسیده تا در جمع 6 تیم قرار گیریم. ایگور کولاکوویچ باید در هفته های اول و دوم خارج از ایران تا می تواند امتیازها را جمع آوری کند و سپس در هفته هایی که ایران میزبان است از بازیکنان جوان استفاده کند.

وی در پایان گفت: هرچه بیش تر بازیکنان در لیگ جهانی بازی کنند آب دیده خواهند شد و به آنها کمک خواهد کرد و در نهایت این موضوع به حضور پیروز در انتخابی المپیک کمک می کند. هرچه بیش تر از بازیکنان استفاده کنیم به سود ما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایران می تواند ایتالیا را شکست دهد، ایگور باید امتیاز جمع کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران می تواند ایتالیا را شکست دهد، ایگور باید امتیاز جمع کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید