بازیگر نقش مرد عنکبوتی در 25 سالگی از بازیگری کنار کشید

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، تهران (پانا) - هالند ستاره فیلم های مرد عنکبوتی گفت به عنوان بخشی از بحران میانسالی تصمیم دارد بازیگری را کنار بگذارد.

بازیگر نقش مرد عنکبوتی در 25 سالگی از بازیگری کنار کشید

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از گاردین، تام هالند ستاره فیلم های مرد عنکبوتی فاش کرد در نظر دارد که در سن 25 سالگی به عنوان بخشی از بحران میانسالی حرفه بازیگری را کنار بگذارد.

تام هالند که این روزها در حال تبلیغ جدیدترین فیلم مارولی مرد عنکبوتی است، گفت که با توجه به علاقه اش به پایکوبی و همینطور ایفای نقش بیلی الیوت در کودکی، تصمیم دارد بازیگری را کنار بگذارد و به ریشه های خود در پایکوبی برگردد.

این بازیگر در مصاحبه تازه خود گفت: من حتی نمی دانم می خواهم یک بازیگر باشم یا نه.

وی اضافه نمود: من از یازده سالگی بازیگری را آغاز کردم و هیچ کار دیگری انجام نداده ام و بنابراین دوست دارم بروم و یک کار دیگر انجام دهم.

هالند تاکید کرد به نوعی دچار یک بحران مربوط به میانسالی شده است.

ستاره مرد عنکبوتی این هفته فاش کرد که قرار است نقش فرد آستر پایکوبینده بزرگ آمریکایی را ایفا کند و به نظر می رسد این انتخاب آغاز تغییر شغل وی باشد.

تام هالند اولین بازیگری نیست که خیلی زود از بازیگری خسته شده است، گرتا گاربو ستاره سینمای کلاسیک در سال 1941 در سن 36 سالگی در حالی که یکی از بزرگترین ستاره های گیشه بود، به طور موقت از بازیگری خداحافظی کرد و البته این خداحافظی به مدت 49 سال تا زمان مرگش ادامه پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بازیگر نقش مرد عنکبوتی در 25 سالگی از بازیگری کنار کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر نقش مرد عنکبوتی در 25 سالگی از بازیگری کنار کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید