باشگاه باید از تیم حمایت کند، صحبت از دربی زود است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، وینفرد شفر پس از پیروزی یک بر صفر امشب استقلال تهران مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم آزادی گفت: بعد از بازی با الدحیل و بازگشت از قطر شرایط تیم مشکل بود. چند بازیکن که خسته بودند را عوض کردیم ولی ذهنیت تیم ما را در بازی امروز دیدید. همه دنبال برد بودند. کمی اشتباه داشتیم ولی در چهره بازیکنان تعیین بود که می خواستند برنده باشند.

باشگاه باید از تیم حمایت کند، صحبت از دربی زود است

وی اضافه نمود: یکی از مسائل این بود که موقعیت هایی داشتیم ولی فقط یک گل زدیم. نفت هم یک شانس داشت که حسین حسینی به خوبی توپ را مهار کرد. از تماشاگران تشکر می کنم. امیدوارم مقابل العین امارات هم استادیوم پر گردد. حضور طرفداران برای ما مهم است.

سرمربی استقلال درباره اینکه چه برنامه ای دارد استقلال هم در لیگ هم در آسیا پرقدرت ظاهر گردد، تاکید نمود: وریا، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی فیکس بازی نکردند. گادوین منشآ را هم تعویض کردیم. باشگاه باید از تیم حمایت کند. چیزهایی احتیاج داریم. بعد از بازی با الدحیل ساعت شش صبح به تهران رسیدیم و کارمان یک مقدار سخت بود. برنامه ما فقط برای بازی بعدی با العین است. یک بازی دیگر در لیگ داریم و سپس تعطیلات نوروز است. بعد از آن هم با پرسپولیس مسابقه خواهیم داشت. همه دارند از دربی صحبت می نمایند ولی تا آن زمان فرصت کافی داریم و تمرکزمان فقط روی بازی با العین است.

شفر ادامه داد: در بازی قبل با فولاد پیروز شدیم. امروز هم بازی سختی داشتیم. بازیکنان حریف همواره در مسابقات پخش زنده می خواهند خودشان را نشان بدهند. نفرات ما هم خسته بودند. باید ریکاوری، تمرین و زندگی شخصی خوبی داشته باشیم. همچنین باید ذهنیت مثبت درباره مسائل اقتصادی و دستمزدها وجود داشته باشد. تیم ما با 120 درصد کوشش می نماید. طرفداران در هوای سرد به استادیوم آمدند و مسئولیت بزرگی مقابل آنها داریم.

وبلاگ ساعت مچی از شفر درباره همکاری اش با تیم امید و بازیکن دادن به زلاتکو کرانچار سوال پرسید. سرمربی استقلال در پاسخ گفت: این تعامل و همکاری با برایم مهم است. در سه کشور سرمربی تیم ملی بودم. تیم امید مثل تیم ملی اهمیت دارد. چند بازیکن در تیم امید داریم. بهترین موضوع صحبت به صورت رو در رو است. باید با هم صحبت کنیم تا اینکه بعداً در رسانه ها صحبت کنیم. امید نورافکن امروز با ما بود. او فردا برای ریکاوری به تیم امید می رود و پس فردا به ما اضافه می گردد. مهدی قائدی بهتر است فعلاً در تیم امید باشد. مهدی نورالله هم فعلاً در تیم امید است. من اینجا میهمان هستم و نمی توانم به فدراسیون بگویم به شما بازیکن نمی دهم. اگر سه بازیکن ما در تیم امید باشند مسرور می شوم. در المپیک لندن هم سه بازیکن من در العین در المپیک حضور داشتند. تعامل و صحبت کردن بهترین کار است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باشگاه باید از تیم حمایت کند، صحبت از دربی زود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه باید از تیم حمایت کند، صحبت از دربی زود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید