باقری: هدیه باشگاه به ژاوی، پیراهن من نبود

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، پیراهنی که پرسپولیس به ژاوی هدیه کرد، شماره اش 6 بود اما باقری می گوید که این شماره تنها بخاطر علاقه ژاوی انتخاب شده: شماره پیراهن من نبود و بخاطر علاقه ژاویبه شماره 6 آن را انتخاب کردند.

باقری: هدیه باشگاه به ژاوی، پیراهن من نبود

باقری: هدیه باشگاه به ژاوی، پیراهن من نبود

پیراهنی که باشگاه پرسپولیس به ژاوی هدیه کرد، شماره اش 6 بود اما کریم باقری می گوید که این شماره نه بخاطر او، بلکه تنها بخاطر علاقه ژاوی انتخاب شده است: شماره پیراهن من نبود. یک پیراهن اهدایی از سوی باشگاه بود که بخاطر علاقه ژاوی به شماره 6 انتخاب شد.

باقری سپس در تمجید از این ستاره اسپانیایی می گوید: برای همه بازیکنان پرسپولیس و کل باشگاه افتخار بزرگی بود که این بازیکن در ورزشگاه آزادی و مقابل همه ما از فوتبال خداحافظی کرد. امثال ژاوی را نمی شود در یک جمله توصیف کرد از این جهت که او در تمام دوران فوتبالش از نظر اخلاقی و فنی در دنیا بهترین بود. تا سال های سال بازیکنی همانند ژاوی نخواهیم دید.

حرف های پایانی او هم گویای نگرانی اش نسبت به حاشیه های ایجادشده در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان است: همه عوامل دو باشگاه از مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنان باید دقت کنند که در صحبت هایشان به حواشی دامن نزنند. به هیچ وجه نباید در صحبت ها کری یا تهدید باشد که هواداران دو تیم را تحریک کند و خدای نکرده اتفاقات تلخ ورزشگاه آزادی تکرار شود.

11 - 180

منبع: ایران ورزشی

به "باقری: هدیه باشگاه به ژاوی، پیراهن من نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: هدیه باشگاه به ژاوی، پیراهن من نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید