آنالیز مسائل آموزش و پرورش با حضور بطحایی در کمیسیون آموزش مجلس

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، علیرضا سلیمی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در این جلسه چالش ها و مسائل آموزش و پرورش مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

آنالیز مسائل آموزش و پرورش با حضور بطحایی در کمیسیون آموزش مجلس

وی در خصوص مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: بحث رتبه بندی معلمان مطرح شد که چرا علیرغم وعده های متعدد هنوز عملیاتی نشده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به آنالیز بحث سند تحول بنیادین در این جلسه اعلام کرد: طبق گفته وزیر آموزش و پرورش در نتیجه برگزاری جلساتی با معاون اول رئیس جمهور قرار بر این شده است که دولت برای تحقق سند تحول بنیادین اقدامات ویژه ای انجام دهد چراکه این مسئله به دو هزار و 600 میلیارد تومان بودجه احتیاج دارد که باید دولت به ما در این راستا یاری کند.

سلیمی اعلام کرد: همچنین نمایندگان در این جلسه نسبت به برخی از انتصابات در وزارت آموزش و پرورش گلایه داشتند و خواهان این بودند که در انتخابات، شایسته سالاری مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به مطرح شدن بحث معیشت معلمان در این جلسه گفت: حقوق معلمان پاسخگوی معیشت آنان نیست چرا که طبق آمار رسمی تورم کشور بیش از 47 درصد است و باید حقوق معلمان ارتقاء پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آنالیز مسائل آموزش و پرورش با حضور بطحایی در کمیسیون آموزش مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل آموزش و پرورش با حضور بطحایی در کمیسیون آموزش مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید