ترامپ، پلوسی را دیوانه خواند

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، دونالد ترامپ امروز (یکشنبه) در توییتر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را دیوانه توصیف کرد.

ترامپ، پلوسی را دیوانه خواند

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در فیسبوک نوشت: نانسی پلوسی دیوانه وقتی که من در ماه ژانویه ورود افراد را از چین آلوده به آمریکا ممنوع کردم، گفت که اشتباه نموده ام. وقتی او داشت در خیابان های محله چینی ها در سانفرانسیسکو در فوریه گذشته می رقصید، با تصمیم من جان ده ها هزار تن نجات پیدا کرد. بایدن با او موافق بود اما خیلی زود فهمید که حق با من است.

اخیرا نانسی پلوسی در مصاحبه ای با شبکه سی ان ان گفته بود: فکر می کنم با اظهارات جدید دونالد ترامپ در حقیقت او به اشتباهاتی که تا به امروز مرتکب شده اذعان کرد، استفاده از ماسک را پذیرفت و اذعان کرد که این یک حیله و فریب نیست. این پاندمی است که به خاطر انفعال و عدم اقدام ترامپ پیش از بهتر شدن، بدتر شد. وی اضافه نمود: در حقیقت بدون شک این ویروس ترامپ است.

ترامپ همچنین اضافه نمود: دولت باراک اوباما - بایدن بزرگترین فساد در تاریخ کشور است این دولت همچنین اقدام به جاسوسی علیه کمپین انتخاباتی من کرد.

رئیس جمهوری آمریکا تاکید نمود: کمپین انتخاباتی این بار ترامپ بیش از هر کمپین دیگری در تاریخ کشور بزرگ مان حمایت و شوری از همه دریافت می نماید. حتی بیش از کمپین من در سال 2016. در حالی که بایدن هیچ یک از این ها را ندارد و اکثریت ساکت و صامت حرف خود را در نوامبر می زند اما اخبار و نظرسنجی های جعلی هرگز چپ رادیکال را نجات نخواهند داد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ، پلوسی را دیوانه خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ، پلوسی را دیوانه خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید