تراکتورسازی لذت بخش بازی کرد، تکرار می کنم که پرسپولیس قهرمان است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، فرزاد آشوبی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد تساوی یک - یک پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز گفت: آنچه از این بازی انتظار داشتیم برآورده نشد و یک دیدار کاملاً معمولی را شاهد بودیم.

تراکتورسازی لذت بخش بازی کرد، تکرار می کنم که پرسپولیس قهرمان است

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: پرسپولیس توانست خیلی زود به گل برسد اما احتیاط کادر فنی این تیم باعث شد تا رو به جلو بازی نکنند و تاکتیک دفاعی برای حفظ گل خود در نظر بگیرند.

وی که سابقه پوشیدن پیراهن هر دوتیم را در کارنامه اش دارد اذعان داشت: تراکتورسازی با توجه به افکار تاکتیکی سرمربی اش لذت بخش بازی کرد. این تیم مربی خیلی خوبی دارد. لیکنز توانست دست پرسپولیس را بخواند و از عقب کشیدن این تیم نهایت استفاده را کند.

آشوبی بار دیگر با اشاره به قطعی بودن قهرمانی پرسپولیس اضافه کرد: من مدت ها قبل گفته بودم این تیم باز هم قهرمان می گردد. حالا هم حرفم را تکرار می کنم. پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد و می تواند با تمرکز روی بازی های آسیایی اش بار دیگر موفقیت در آن مسابقات را هم تکرار کند. ثبات در یک تیم سبب می گردد تا پیشرفت محسوسی هم کسب گردد. پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی به بلوغ کامل رسیده است و پیشرفت فنی را هر بار در این تیم می توان به وضوح دید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تراکتورسازی لذت بخش بازی کرد، تکرار می کنم که پرسپولیس قهرمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتورسازی لذت بخش بازی کرد، تکرار می کنم که پرسپولیس قهرمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید