تهرانسر؛ پاتوق سرخ های پایتخت

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مهدی اسماعیل پور-خبرنگار:تهرانسر به محله فوتبالیست ها تبدیل شده است و در سال های اخیر تعداد زیادی از بازیکنان تیم های نفت تهران، راه آهن، پیکان و سایپا خانه و زندگی شان را به این محله آورده اند

تهرانسر؛ پاتوق سرخ های پایتخت

و حتی بعد از اینکه راهی تیم های دیگر شدند، باز هم به سکونت و زندگی شان در تهرانسر ادامه دادند.

یکی از این بازیکنان حمیدرضا طاهرخانی بازیکن 19ساله سپیدرود رشت و تیم ملی امید است. این بازیکن جوان ترین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر بود، از روزی که سرنوشت و فوتبال مسیرش را از تاکستان قزوین به تهران تغییر داد در تهرانسر زندگی می نماید. فوتبالیست جوان تاکستانی سال 1394 یعنی زمانی که فقط 17 سال داشت به تهران آمد و ساکن محله تهرانسر شد. طاهرخانی درباره حضورش در تهران و در باشگاه پرسپولیس به وبلاگ ساعت مچی محله می گوید: بازیکن تیم جوانان آراد تاکستان بودم که در تهران یک بازی محبت آمیز با جوانان پرسپولیس داشتیم. در آن مسابقه عملکرد خیلی خوبی داشتم و انگیزه ام زیاد بود.

همین موضوع باعث شد تا مربیان تیم حریف بازی ام را پسند نمایند و من را برای جوانان پرسپولیس بردارند. وقتی به تهران آمدم دنبال محله مناسبی برای زندگی بودم که هم شرایط خوبی داشته باشد و هم به محل تمریناتم نزدیک باشد. با مشورت و پرس وجویی که از اطرافیان و دوستان داشتم به تهرانسر آمدم و حدود 3 سال است که در این محله هستم.

  • محله ای خوب برای زندگی

حمیدرضا از زندگی در تهرانسر راضی است و کلاً غرب تهران را دوست دارد. او می گوید: محله خوبی دارم و از زندگی در تهرانسر راضی هستم. کلاً غرب تهران را دوست دارم. این سمت تهران محله های خوبی برای زندگی دارد و ساختارش مدرن تر است. امکانات و موقعیت تهرانسر هم که از محله های خوب غرب تهران است می تواند هر سلیقه ای را راضی کند. قرارگرفتن این محله بین بزرگراه ها باعث شده تا رفت وآمد به جاهای مختلف تهران راحت تر و سریع تر باشد.

غیر از بیمارستان مجهز تقریباً هر آنچه برای زندگی در یک محله ضروری است در تهرانسر وجود دارد. یک درمانگاه مجهز دارد و چند سالی است که دارند در آنجا یک بیمارستان می سازند. از اینها مهم تر، مردم و همسایه های خوبی در محله دارم. از همان روز اول که جوان گمنام 17 ساله ای بودم تا امروز که شناخته شده ام، همواره از مردم و همسایه ها احترام و مهربانی و خوشرفتاری دیده ام. یکی از دلایل مهمی که زندگی در تهرانسر را دوست دارم همین همسایه ها و هم محله ای های خوب هستند.

  • محله پرسپولیسی ها

فوتبالیست جوان لیگ فزونی که تا 19 سالگی، 2 قهرمانی در لیگ برتر و 2 قهرمانی در سوپرجام با پرسپولیس و همچنین حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را با این تیم تجربه نموده و در میدان مسابقه با ستاره بزرگی چون ژاوی هرناندز سرشاخ شده می گوید: همه همسایه های ما خوب هستند؛ چه استقلالی و چه پرسپولیسی و همواره از آنها احترام دیده ام. اما خب مثل همه محله ها در تهرانسر هم تعداد پرسپولیسی ها بیشتر است. چند تا از بچه های تیم پرسپولیس مثل علیرضا بیرانوند، وحید امیری و مهدی شیری هم در این محله سکونت دارند تا جمع قرمزها در تهرانسر جمع باشد. اینجا هم مثل همواره تعداد پرسپولیسی ها بیشتر است.

  • این محله پر از استعداد است

طاهرخانی به دلیل مشغله کاری و حضور در تمرینات و مسابقات و اردوهای تیم پرسپولیس و تیم های ملی جوانان و امید فرصت ننموده با بچه محل هایش پا به توپ گردد اما بازی آنها را دیده و از استعداد بالای آنها می گوید: فوتبال بازی کردن بچه های تهرانسر را دیده ام. بین آنها استعدادهای خوبی وجود دارد، آنها می توانند فوتبالیست های بزرگی شوند. خیلی دوست دارم یک روز فرصت گردد و با آنها فوتبال بازی کنم، اما مشغله کاری از یک طرف و تعهدی که در فوتبال حرفه ای دارم چنین اجازه ای به من نمی دهد. امکانات ورزشی به خصوص زمین های فوتبال محله هم خوب است و چند زمین فوتبال چمن مصنوعی در بلوار اصلی و بلوار گلها داریم.

منبع: همشهری آنلاین

به "تهرانسر؛ پاتوق سرخ های پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانسر؛ پاتوق سرخ های پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید