توضیحات سخنگوی شورای شهر تهران درباره حذف واژه شهید از معابر شهری

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، اعطا اولین گزارش خود در مورد آنالیز های به عمل آمده از موضوع حذف واژه شهید را اعلام نمود.

توضیحات سخنگوی شورای شهر تهران درباره حذف واژه شهید از معابر شهری

به گزارش خبرنگار ، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران ظهر امروز در انتها جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع وبلاگ ساعت مچی حضور یافت و با اشاره به نتایج تحقیقات کمیته ای که برای آنالیز موضوع حذف عنوان شهید از تابلوی معابر شهری گفت: این کمیته پس از دستور ریاست شورای شهر تشکیل شد و به موازات آن جلساتی هم با تیم کارشناسی برگزار کردیم که در حال حاضر آنالیز ها ادامه دارد و موضوع از این قرار است که از چند منبع، اطلاعات این موضوع را گردآوری می کنیم.

او با بیان اینکه بخشی از اطلاعات از مناطق شهرداری و بخشی از فعالین محلی گردآوری می گردد، اضافه کرد: بخش دیگر از اطلاعات از نهادهایی جمع آوری می گردد که نسبت به این موضوع حساسیت نشان داده بودند و بخش دیگر را هم از رسانه ها دریافت می کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران توضیح داد: در این راستا مکاتباتی با رسانه ها اجرا شده و درخواست کردیم هر اطلاعاتی علاوه بر آن که منتشر نموده اند را به ما بدهند و از روزهای آینده هم تحلیل اطلاعات را شروع می کنیم.

اعطا خاطر نشان کرد: الان فرض هایی مطرح است که منشأ این مسئله در کجا بوده ولی چون به قطعیت نرسیده ایم من ترجیح می دهم جمع بندی ها تمام گردد.

او با تأکید بر اینکه این موضوع پیچیدگی های خاصی دارد، گفت: اگرچه مناطق شهرداری مسئول نصب تابلوها هستند اما عوامل مختلفی در این موضوع دخالت دارند که ما داریم آنالیز می کنیم که چه کسانی و با چه مسئولیتی این کار را نموده اند و موضوع عمدی یا سهوی بودن این اتفاقات هم از سوالاتی است که به دنبال پاسخ آن هستیم.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توضیحات سخنگوی شورای شهر تهران درباره حذف واژه شهید از معابر شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات سخنگوی شورای شهر تهران درباره حذف واژه شهید از معابر شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید