جدال حساس سایپا و هیئت خراسان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان آدینه 22 آذر ماه با برگزاری 6 ملاقات در شهر های مختلف پیگیری می گردد.

جدال حساس سایپا و هیئت خراسان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان

به گزارش ، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان آدینه 22 آذر ماه ساعت 11 صبح با برگزاری 6 ملاقات در شهر های رفسنجان، مشهد، اصفهان، شیراز، آبادان و اهواز پیگیری می گردد. در حساس ترین بازی هفته 2 تیم مدعی لیگ هیئت فوتبال خراسان رضوی و سایپا تهران به مصاف یکدیگر می فرایند.

مس رفسنجان - شهفرایند ساری/ سالن پیغام نور رفسنجان

مس رفسنجان در این هفته میزبان تیم شهفرایند ساری خواهد بود، تیم مس با 31 امتیاز در صندلی چهارم جدول قرار گرفته است، اما در 2 هفته گذشته رقابت ها نتایج بازی ها را به رقیبانش واگذار نموده است و از آغاز نیم فصل دوم تاکنون هیچ امتیازی کسب ننموده است. تیم مس در این بازی به فکر جبران شکست های نیم فصل دوم خود است و می خواهد اولین پیروزی خود را با کسب سه امتیاز این ملاقات به دست آورد، حریف تیم رفسنجان در این بازی شهفرایند ساری خواهد بود که با چهار امتیاز در صندلی یازدهم جدول قرار گرفته است. این تیم شرایط مطلوبی در لیگ سال جاری ندارد و خطر سقوط به دسته یک به شدت شهفرایند ساری را تهدید می نماید و برای بهبود شرایط خود احتیاج به سه امتیاز این ملاقات دارد.

هیئت فوتبال خراسان رضوی - سایپا تهران/ سالن شهید بهشتی مشهد

هیئت خراسان در حساس ترین بازی این هفته میزبان سایپا تهران خواهد بود. هیئت خراسان در حال حاضر با 34 امتیاز در صندلی دوم جدول قرار گرفته است و یک امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد که در صورت پیروزی در بازی این هفته می تواند صدر جدول را تصاحب نماید. این تیم در نیم فصل دوم رقابت ها 2 پیروزی شیرین را تجربه نموده است و اینک باانگیزه بسیاری به سمت جدال سخت این هفته می رود. تیم سایپا حریف قدرتمند هیئت خراسان که با 34 امتیاز و تفاضل گل کمتر در صندلی سوم جدول قرار گرفته است برای بازگشت به صدر جدول احتیاج به پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز دارد. این 2 تیم در نیم فصل اول رقابت ها جدال بسیار سختی با یکدیگر داشتند که پیروز آن ملاقات سایپا تهران شد و اکنون تیم هیئت خراسان به دنبال جبران ناکامی نیم فصل اول رقابت ها است.

نامی نو اصفهان - پارس آرا شیراز/ سالن 25 آبان اصفهان

تیم نامی نو اصفهان در دیگر بازی این هفته به مصاف پارس آرا شیراز می رود. این تیم در حال حاضر با 30 امتیاز در صندلی پنجم جدول قرار گرفته است و یکی از مدعیان لیگ برای صعود به مرحله پلی آف رقابت ها به شمار می آید، تیم نامی نو یک امتیاز با تیم رده چهارمی جدول یعنی مس رفسنجان فاصله دارد و در صورت کسب سه امتیاز این بازی می تواند جزو چهار تیم بالای جدول بگردد، بازیکنان نامی نو اصفهان از آغاز مسابقات نیم فصل دوم تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشتند و در 2 بازی 6 امتیاز کسب نموده اند و اکنون باانگیزه بالایی برای فتح جام و تکرار قهرمانی سال گذشته خود می جنگند. در مقابل تیم پارس آرا شیراز در روز های اخیر با شرایط سخت دست و پنجه نرم می نماید و به خاطر مسائل اقتصادی در آستانه فروپاشی قرار گرفته است، این تیم در حال حاضر با 9 امتیاز در صندلی دهم جدول است و با بد شانسی های بسیاری در لیگ سال جاری روبرو شده است، شیرازی ها اگر پیروز ملاقات این هفته هم باشند باز در صندلی دهم جدول باقی خواهند ماند.

پویندگان فجر شیراز - دختران کویر مس کرمان/ سالن ابوالفتحی شیراز

پویندگان فجر شیراز در هفته شانزدهم رقابت ها میزبان تیم دختران کویر کرمان خواهد بود.این تیم تا اینجای فصل با 15 امتیاز در صندلی نهم جدول قرار گرفته است و اگر می خواهد جزو چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی آف باشد باید کوشش بسیاری در این زمینه انجام دهد. پویندگان در صورت کسب سه امتیاز این ملاقات در صندلی هشتم جدول قرار خواهد گرفت. دختران کویر کرمان حریف تیم پویندگان در این بازی خواهند بود که با 16 امتیاز در صندلی هشتم جدول قرار دارند و در صورت کسب سه امتیاز این بازی همچنان در صندلی هشتم باقی خواهند ماند. با خاطر فاصله بسیار نزدیکی که این 2 تیم در جدول لیگ نسبت به یکدیگ دارند جدال سختی بین آن ها برای کسب سه امتیاز این ملاقات و پیروزی در میدان بازی خواهد بود.

پالایش نفت آبادان - هیئت فوتبال شهرستان اصفهان/ سالن 17 شهریور آبادان

پالایش نفت آبادان در دیگر بازی این هفته به مصاف تیم هیئت شهرستان اصفهان می رود. تیم پالایش با 21 امتیاز در صندلی هفتم جدول است و در صورت کسب نتایج بهتری در ادامه فرایند مسابقات می تواند جزو چهار تیم برتر لیگ به مرحله پلی آف رقابت ها صعود کند. حریف تیم پالایش در بازی هیئت اصفهان خواهد بود که با سه امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است و خطر سقوط به لیگ یک به شدت این تیم را تهدید می نماید، تیم اصفهان در صورت پیروزی در این بازی می تواند در رده یازدهم جدول قرار گیرد.

ملی حفاری - رهیاب تهران/ سالن ایثار اهواز

ملی حفاری ایران در دیگر بازی این هفته به مصاف رهیاب تهران می رود. تیم حفاری در حال حاضر با 35 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و رقیب بسیار سختی برای سایر تیم ها به شمار می آید که به احتمال زیاد جزو چهار تیم الای جدول به مرحله پلی آف رقابت ها صعود می نماید و به عنوان یک مدعی برای کسب قهرمانی در مسابقات سال جاری می جنگد. به نظر می رسد پیروزی و کسب سه امیتاز این بازی چندان کار دشواری برای تیم حفاری نباشد. رهیاب تهران هم در این هفته کار دشواری مقابل حریف قدرتمند خود دارد. تیم رهیاب در حال حاضر با 22 امتیاز در صندلی ششم جدول است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جدال حساس سایپا و هیئت خراسان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال حساس سایپا و هیئت خراسان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید