خسروی وفا: اساسنامه را ارسال نموده ایم و منتظر پاسخ کمیته پارالمپیک هستیم

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت که اساسنامه این کمیته را ارسال نموده و منتظر پاسخ کمیته پارالمپیک هستند.

خسروی وفا: اساسنامه را ارسال نموده ایم و منتظر پاسخ کمیته پارالمپیک هستیم

محمود خسروی وفا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت مچی، درخصوص ارسال اساسنامه تصویب گردیده کمیته پارالمپیک در هیئت دولت به کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: ما این کار را انجام دادیم تا روند قانونی را طی کنیم. ارسال این اساسنامه به دلیل آن بود که الزامات مدنظر IPC رعایت گردد؛ البته کمیته بین المللی پارالمپیک هیچوقت دخالت نمی کند و ما هم سعی نموده ایم موارد مورد نظر آنها را رعایت کنیم تا مسئله ای وجود نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که اساسنامه ارسالی به هیئت دولت چقدر با اساسنامه تصویب گردیده تفاوت پیدا نموده است؟ گفت: فقط در بخشی از ویرایش شاهد تغییرات بوده ایم که این هم موضوع خاصی نیست و مسئله ای به وجود نمی آورد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک درباره زمان برگزاری انتخابات این کمیته عنوان نمود: هر زمان که IPC نظر نهایی خود را اعلام کند، مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم خواهیم کرد. هر زمان که این نهاد نظر خود را اعلام کند، باید مقدمات قانونی را فراهم کنیم که این مسئله ممکن است چند ماه طول بکشد. اینکه گفته گردیده پس از تایید IPC ما 45 روز فرصت برای برگزاری انتخابات داریم، درست نیست، بلکه منظور آن است که دعوت نامه اعضای مجمع باید 45 روز قبل از انتخابات برای آنها ارسال گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خسروی وفا: اساسنامه را ارسال نموده ایم و منتظر پاسخ کمیته پارالمپیک هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی وفا: اساسنامه را ارسال نموده ایم و منتظر پاسخ کمیته پارالمپیک هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید