دفتر شهرداری تبریز در ارزروم ترکیه به زودی فعالیت خود را شروع می نماید

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، قائم مقام شهردار تبریز گفت: دفتر شهرداری تبریز در ارزروم ترکیه بزودی فعالیت خود را مجددا شروع می نماید.

دفتر شهرداری تبریز در ارزروم ترکیه به زودی فعالیت خود را شروع می نماید

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، رسول موسایی در دیدار با سجاد سلطان زاده سرکنسول ایران در ارزروم با قدردانی از پیگیری سرکنسول ایران در مورد مسائل مربوط به شهرداری تبریز اظهار کرد: نماینده شهرداری تبریز برای حضور در دفتر ارزروم در آینده ای نزدیک معین می گردد.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل تغییرات مدیریتی شورا و شهرداری این دفتر غیر فعال بود، اظهار کرد: با معین نمانیده شهرداری تبریز این دفتر مجددا به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

قائم مقام شهردار تبریز ادامه داد: این نماینده موظف به معین تکلیف غرفه های شهرداری تبریز در بازار تاریخی ارزروم خواهد بود.

سجاد سلطان زاده - سرکنسول ایران در ارزروم نیز با اعلام آمادگی برای همکاری در شروع به کار سریع دفتر شهرداری تبریز در ارزروم گفت: شهرداری ارزروم نیز خواستار شروع به کار مجدد این دفتر است.

او با ابراز خرسندی از افزایش ارتباطات و تعاملات سازنده شهرداری تبریز و ارزروم بیان نمود: کنسولگری ایران در ارزروم آمادگی دارد هماهنگی های لازم برای برگزاری هفته فرهنگی تبریز در ارزروم را انجام دهد.

وی در انتها پیشنهاد کرد که در خلال برگزاری شب فرهنگی تبریز در ارزروم از ترجمه دیوان ترکی استانبولی پروین اعتصامی رونمایی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دفتر شهرداری تبریز در ارزروم ترکیه به زودی فعالیت خود را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر شهرداری تبریز در ارزروم ترکیه به زودی فعالیت خود را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید