دقیقی: بازی های مرحله گروهی جام ملت های آسیا ملاک ارزیابی نیست

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، خبرنگاران: مهاجم تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد تیم ملی فوتبال کشورمان به مانند یونان و اتلتیکومادرید بازی می نماید.

دقیقی: بازی های مرحله گروهی جام ملت های آسیا ملاک ارزیابی نیست

سعید دقیقی در خصوص وضعیت پیکان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت مچی پاسخ داد که مشروح آن در زیر می آید:

وبلاگ ساعت مچی: فکر می کنی شرایط برای پیکان در نیم فصل دوم چطور پیش برود؟

تا زمانی که بازی های آغاز نگردد، نمی توان به صورت دقیق صحبت کرد. با این حال ما بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و چند بازیکن خوب هم به پیکان اضافه شدند. کادر فنی هم با وضعیت بازیکنان آشناست و امیدوارم نیم فصل دوم را خوب آغاز کنیم. فکر می کنم بازی با نفت مسجدسلیمان برای ما بسیار مهم است و حتماً باید اولین بازی را ببریم.

وبلاگ ساعت مچی: به نظر تو پیکان تا چه رتبه ای بالا می آید؟

کوشش ما این است که در نیمه بالای جدول باشیم و امیدوارم در خاتمه فصل صندلی مناسبی داشته باشیم و نتایج بد نیم فصل اول را جبران کنیم.

وبلاگ ساعت مچی: قبول داری برای خودت هم سال خوبی نبود؟

من در این سال ها همواره در تیم هایی بازی نموده ام که در بالای جدول بوده اند. از طرفی خودم از لحاظ گل زدن و پاس گل دادن شرایط خوبی داشتم. سال جاری اما نتایج پیکان روی عملکرد بازیکنان تأثیر گذاشت. توقع بیشتری از خودم داشتم ولی وقتی تیم خوب نیست همه چیز تغییر می نماید. به هر حال در فوتبال گاهی ممکن است روزهای بد هم وجود داشته باشد.

وبلاگ ساعت مچی: در خصوص تیم ملی صحبت کن. آیا ایران می تواند قهرمان آسیا گردد؟

تیم ملی با یک شیوه تخریبی بازی می نماید و نکته مهم تعصب و جنگندگی بازیکنان است. من فکر می کنم شیوه بازی تیم ملی شبیه یونان که چند سال پیش قهرمان اروپا شد و همچنین شبیه بازی اتلتیکومادرید است. به نظر من عیار تیم ملی از این به بعد معین خواهد شد، چون ما وارد بازی های حذفی شدیم.

نکته مهم تیم ملی این است که چند بازیکن لیگ مثل غفوری، حاج صفی و پورعلی گنجی نمایش خوبی در این تیم داشتند. کی روش می توانست بازیکنان دیگری را هم از لیگ برتر دعوت کند. امیدوارم او بیشتر لیگ را نگاه کند، چون در ایران استعدادهای خوبی وجود دارد که در آینده به درد تیم ملی خواهند خورد.

وبلاگ ساعت مچی: تو جزو موافقان کی روش هستی یا مخالف؟

کی روش مربی بزرگی است و من با او کار نموده ام. من معتقدم عیار واقعی او بعد از جام ملت ها معین خواهد شد. او زمان کافی را در اختیار داشت تا یک انقلاب در تیم ملی ایجاد کند. حالا باید ببینیم، آیا ایران با کی روش می تواند در آسیا پیروز باشد یا خیر. به نظر من بازی های مرحله گروهی ملاک نیست.

منبع: تسنیم

به "دقیقی: بازی های مرحله گروهی جام ملت های آسیا ملاک ارزیابی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دقیقی: بازی های مرحله گروهی جام ملت های آسیا ملاک ارزیابی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید