رئیسی: بعضی گفتند در روز های پرآب زاینده رود به اصفهان سفر کنم

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، رئیس جمهور گفت: بعضی پیشنهاد کردند که همزمان با روز های پرآب زاینده رود به اصفهان سفر کنم، اما بنده گفتم اتفاقا در مقطع و زمانی که مسائل مردم حادتر است باید به این استان بروم و از نزدیک مسائل مردم را ببینم و حرف هایشان را بشنوم.

رئیسی: بعضی گفتند در روز های پرآب زاینده رود به اصفهان سفر کنم

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در اولین بخش از برنامه های سفر دولت مردمی به استان اصفهان پس از بازدید هوایی از بخش هایی از رودخانه زاینده رود در جمع اهالی روستای قلعه بالا حضور یافت و ضمن تبادل نظر با آنان، در جریان مسائل و درخواست های ساکنین این روستا که عمدتا کشاورز هستند، نهاده شد.

رئیس جمهور در جمع اهالی روستای قلعه بالا گفت: در بین برنامه های مختلف سفر و بازدید هایی که برای این سفر برنامه ریزی شده است، اولین برنامه را حضور در این محل قرار دادیم تا از نزدیک در جریان مشکل کم آبی مردم روستای قلعه بالا قرار بگیریم.

رئیسی اضافه کرد: برخی پیشنهاد کردند که همزمان با روز های پرآب زاینده رود به اصفهان سفر کنم، اما بنده گفتم اتفاقا در مقطع و زمانی که مسائل مردم حادتر است باید به این استان بروم و از نزدیک مسائل مردم را ببینم و حرف هایشان را بشنوم.

رئیسی گفت: برخی مسئولین از کنار مسائل عبور می نمایند، ولی ما به قلب مسائل می زنیم و ان شاءالله آن ها را حل می کنیم.

رئیس جمهور اضافه کرد: دولت تهیه طرح جامع آب، مبتنی بر مدیریت عادلانه توزیع و مصرف آب و اعطای حقوق مردم در این زمینه را در دستور کار دارد.

رئیسی تاکید نمود: نقطه اشتراک و اتفاق مردم همه منطقه ها تکیه بر همین عدالت محوری است.

منبع: فرارو

به "رئیسی: بعضی گفتند در روز های پرآب زاینده رود به اصفهان سفر کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: بعضی گفتند در روز های پرآب زاینده رود به اصفهان سفر کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید