راه چاره بارسلونا برای خرید ستاره اینتر چیست؟

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، بارسلونا میخواهد در ازای فروش آرتورو ویدال، یکی از ستاره های اینتر را جذب کند.

راه چاره بارسلونا برای خرید ستاره اینتر چیست؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت مچی، آنتونیو کونته در هفته های اخیر بارها از لزوم اضافه شدن چند بازیکن به ترکیب تیمش خبر داده و پپ ماروتا نیز اخیرا خبر از تقویت ترکیب اینتر در فصل زمستان داده است. یکی از بازیکنان مورد نظر کونته، آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلوناست که در نوکمپ موقعیت چندان خوبی ندارد.

آرتورو ویدال در فصل جاری چندان جایی در ترکیب اصلی ارنستو والورده نداشته و در هفته های اخیر نیز نارضایتی خود را از این اتفاق اعلام نموده است. ویدال از سال 2011 تا 2014 زیر نظر کونته در یوونتوس بازی نموده و خاطرات خوبی از کار کردن با سرمربی فعلی اینتر دارد.

اما بارسلونا میخواهد در صورت انتقال آرتورو ویدال به سن سیرو، زمینه خرید یکی از بین لائوتارو مارتینز، استفانو سنسی یا میلان اشکرینار از اینتر را فراهم کند. البته شانس انتقال لائوتارو مارتینز به بارسا بیشتر از دیگران است، زیرا آبی اناری ها با توجه به علاقه لیونل مسی به سبک بازی این مهاجم، مدتی ست شرایط خرید لائوتارو مارتینز را زیر نظر دارند و از وی به عنوان جانشینی ایده آل برای لوییس سوارز، مهاجم باتجربه و 34 ساله بارسلونا نام برده می گردد؛ البته اینتر نیز تمایلی به از دست دادن هیچکدام از این سه مهره جوان و ارزشمند خود ندارد.

آرتورو ویدال در دوران حضور در سری آ و ترکیب یوونتوس 124 بازی برای بیانکونری انجام داد و 35 گل برای این تیم به ثمر رساند. وی در تابستان سال 2018 و از بایرن مونیخ به بارسا پیوست و در اولین فصل حضورش در اسپانیا فاتح لالیگا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راه چاره بارسلونا برای خرید ستاره اینتر چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره بارسلونا برای خرید ستاره اینتر چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید