رونمایی اوپو از گوشی اقتصادی OPPO A16K

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، در تابستان سال میلادی جاری بود که شرکت چینی اوپو OPPO از گوشی میان رده و اقتصادی OPPO A16 رونمایی کرد که به سرعت در بازار گوشی های میان رده مورد توجه قرار گرفت. حالا و تنها پس از چند ماه، این سازنده چینی نسخه جدیدی از این گوشی را با نام OPPO A16k روانه بازار کرده که از تراشه Helio G35، باتری 4230 میلی آمپر ساعتی و بدنه 7.9 میلی متری شیک بهره می برد.

رونمایی اوپو از گوشی اقتصادی OPPO A16K

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، موسسه مطرح کانترپوینت، اخیراً گزارشی را منتشر کرده که نشان می دهد برند هایی همچون شیائومی، اپل و اوپو، تا سه ماهه اول سال 2021 میلادی، توانسته اند سال موفقی را در زمینه عرضه گوشی های هوشمند سپری کنند. این موسسه یکی از عوامل موفقیت اوپو در این عرصه را ادغام آن با شرکت وان پلاس ارزیابی کرده است، اما از سوی دیگر باید توجه داشت که این شرکت با عرضه مستمر گوشی های ارزان قیمت و با مشخصات قابل قبول توانسته است برای مثال با کسب رتبه چهارم، به سهم بالای 10 درصدی در بازار اروپا دست یابد. این شرکت اکنون به توسعه گوشی های اقتصادی خود ادامه می دهد و در فاصله چند ماه گوشی اقتصادی جدیدی را روانه بازار کرده است.

مشخصات گوشی OPPO A16k

گوشی هوشمند OPPO A16k دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلاش LED و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. در بخش نمایشگر، ما یک صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD اچ دی پلاس با وضوح 720 در 1600 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 را دریافت می کنیم. در زیر کاپوت، این گوشی از چیپست Helio G35 با سیستم عامل ColorOS 11.1 مبتنی بر اندروید 11 پشتیبانی می کند. این گوشی با حداکثر 4 گیگابایت رم LPDDR4X و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در دسترس خواهد بود که البته شرکت سازنده امکان افزایش حافظه را در قالب اسلات کارت microSD فراهم کرده است.

گوشی هوشمند OPPO A16k دارای باتری 4230 میلی آمپر ساعتی است که از طریق درگاه microUSB قابل شارژ است. از دیگر ویژگی های این اسمارت فون می توان به دو سیم کارته بودن، 4G VoLTE، Wi-Fi 5، بلوتوث 4.2، GPS و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. به گزارش وبلاگ ساعت مچی، گوشی OPPO A16k با قیمت 6999 پزو فیلیپین معادل 139 دلار آمریکا، در فیلیپین راه اندازی شد و در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه می شود. اگر شرکت اوپو فرایند پیشین خود در عرضه گوشی های میان رده را دنبال کند، A16k ممکن است به زودی در هند نیز به عنوان یک گزینه خوب در بخش گوشی های هوشمند میانه و اقتصادی عرضه شود.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ ساعت مچی

منبع: فرارو

به "رونمایی اوپو از گوشی اقتصادی OPPO A16K" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی اوپو از گوشی اقتصادی OPPO A16K"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید