صعود میرهاشم حسینی به فینال گرندپری ژاپن

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، نماینده وزن 68- گیلوگرم تکواندوی ایران با رجحان مقابل حریف برزیلی خود راهی دیدار نهایی رقابت های گرندپری ژاپن شد.

صعود میرهاشم حسینی به فینال گرندپری ژاپن

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، در ادامه رقابت های تکواندوی گرندپری ژاپن 2019، میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر ادیوال پونتس از برزیل به روی شیاپ چانگ رفت و در سرانجام با نتیجه 10 بر 4 به رجحان رسید و راهی فینال شد.

حسینی پیش از این در دور نخست با نتیجه 19 بر 12 مقابل روبن ناوا از مکزیک به رجحان رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف خاویر پرز از اسپانیا رفت و در سرانجام راند دوم با نتیجه قاطع 22 بر یک به رجحان رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 10 بر 2 مقابل سروش احمدی دیگر نماینده ایران در این وزن به رجحان رسید و راهی نیمه نهایی شد.

سروش احمدی نیز در دور نخست برابر کنستانتینوس کامالیدیس، نایب قهرمان 2016 اروپا از یونان رفت و در سرانجام با نتیجه 5 بر 2 به رجحان رسید و راهی دور بعد شد. وی در دومین مبارزه و در یک هشتم نهایی باید به مصاف احمد ابوغش، قهرمان المپیک 2016 ریو و دارنده مدال های نقره و برنز جهان از اردن می رفت که به علت غیبت حریف، پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید و در این مرحله مقابل میرهاشم حسینی باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

این رقابت ها G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و هم چنین به ترتیب پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صعود میرهاشم حسینی به فینال گرندپری ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود میرهاشم حسینی به فینال گرندپری ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید