قلعه نویی: هر تیم بیشتر از داوری سود برده از امتیازاتش کم نمایند

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، امیر قلعه نویی پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس می گوید: بازی های سپاهان و پرسپولیس همیشه جذاب بوده و حساسیت خاص خودش را داشته است. خوشحالیم که دو تیم در بهترین شرایط با یکدیگر مسابقه می دهند. سپاهان هفته به هفته بهتر شده است و ما باز هم جای کار داریم. امیدوارم با یک بازی منطقی سه امتیاز بازی با پرسپولیس را بگیریم، چون لیاقت آن را داریم. در هر صورت اینها حرف های بیرون از بازی است و واقعیت فوتبال زمانی است که داور سوت را می زند. فکر می کنم بعد بازی برابر پدیده بازیکنان به مرز خودباوری رسیده اند. تیم پرسپولیس هم تیم بزرگی است و مربی بزرگی هم دارد. این تیم بازیکنان بزرگی هم دارد و برخلاف اینکه می گویند دست این تیم بسته است، من نظر دیگری دارم و معتقدم این گونه نیست. آنها 12 ، 13 بازیکن خوب دارند که چهار سال است باهم بازی می نمایند، شاید خسته باشند، اما از نظر کیفیت جزو تیم های خوبی هستند که تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود نموده اند. او به احتمال بازی تدافعی پرسپولیس اینطور واکنش نشان می دهد: فوتبال دو ساختار دفاعی و حمله دارد. هر کدام از این دو ساختار هم برای یک تیم ضروری است. مثال آن هم استقلال خوزستان است، وقتی قهرمان شد. این تیم براساس ساختار دفاعی و بسته نگه داشتن دروازه اش قهرمان شد. ما هم برای بازی مقابل پرسپولیس دو هدف داریم، هدف اول پیروزی در بازی و هدف دوم هم گل نخوردن است. در هر صورت برانکو براساس دارایی های تیمش یک پلنی را تا نیم فصل برای پرسپولیس ترسیم نموده است که باید به آن احترام بگذاریم.

قلعه نویی: هر تیم بیشتر از داوری سود برده از امتیازاتش کم نمایند

قلعه نویی اشاره ای به نقدها برانکو از داوری ها دارد: من ارادت خاصی به برانکو دارم و ایشان از دوستان نزدیک من است و در زمان حضورم در تیم ملی همه تجاربش از تیم ملی را در اختیار من گذاشت که من همیشه از او تشکر می کنم. ببینید همان طور که بازیکنان پرسپولیس خسته هستند شاید برانکو هم خسته بوده است، چون ایشان معمولاً از این مصاحبه ها نمی کند. بیایند داوری ها را کارشناسی نمایند و هر تیمی که سود برده و ضرر نموده است را بگویند. من اینجا اعلام آمادگی می کنم که ما و تیم پرسپولیس هرکدام بیشتر سود بردیم، از امتیاز مان کم نمایند. اگر ما بیشتر سود بردیم از ما کم نمایند و اگر آنها بیشتر سود بردند از آنها کم نمایند. یقیناً شما بدانید که سپاهان در این فصل حداقل شش امتیاز از اشتباهات داوری ضرر نموده است.

سرمربی در باره داوری بازیها معتقد است: پاک ترین و بهترین قسمت فوتبال ما داوران هستند. آنها اشتباه دارند، ولی اشتباهات شان سهوی است. آقای زاهدی فر یکی از بهترین داوران ماست. همه داوران ما خوب هستند و همه در حد آقای فغانی مطرح هستند و ان شاءالله بستری فراهم گردد که همه مثل آقای فغانی پیشرفت نمایند. ما به داوری احترام می گذاریم. شما ببینید بیشترین ضرر را سپاهان از داوری نموده است، اما بازهم به داوران احترام می گذاریم.

230-9

منبع: ایران ورزشی

به "قلعه نویی: هر تیم بیشتر از داوری سود برده از امتیازاتش کم نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: هر تیم بیشتر از داوری سود برده از امتیازاتش کم نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید