مبلغ پرداختی پرسپولیس به بودیمیر معین شد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، باشگاه پرسپولیس باید مبلغ کلانی را به مهاجم کروات سابق خود بپردازد.

مبلغ پرداختی پرسپولیس به بودیمیر معین شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت مچی، ماریو بودیمیر، مهاجم کروات فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در جابجایی زمستانی فصل گذشته لیگ برتر با قراردادی یک و نیم ساله به ارزش 500 هزار یورو به سرخپوشان پیوست، تنها پنج ماه پیراهن این تیم را بر تن کرد تا پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ، او نیز به دلیل مسائل مالی قراردادش را فسخ کند.

بودیمیر در پرسپولیس تنها توانست یک گل در لیگ برتر و یک گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند برای نیم فصل گذشته باید 150 هزار یورو دریافت می کرد، اما تنها 20 هزار یورو از قراردادش را گرفت تا بابت پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه تصمیم به فسخ یکطرفه قراردادش بگیرد.

مهاجم کروات پیشین سرخپوشان پس از اینکه 2 ماه حقوقش را دریافت نکرد تصمیم به فسخ یکطرفه گرفت و حالا محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با توجه به قرارداد 500 هزار یورویی و سودی که روی آن پول می رود، باید 600 تا 700 هزار یورو به بودمیر پول بدهد.

این مبلغ با توجه به قیمت یورو (حدود 12 هزار تومان) 70 میلیارد ریال معادل 7 میلیارد تومان می شود.

لازم به ذکر است، قرارداد بودیمیر برای یک نیم فصل 150 هزار یورو بود و 100 هزار یورو نیز بابت رضایت نامه باشگاه دیناموزاگرب کرواسی باید پرداخت می کرد و 250 هزار تا نیز مربوط به لیگ نوزدهم بود که بودیمیر خواستار دریافت تمام مبلغ قرارداد شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مبلغ پرداختی پرسپولیس به بودیمیر معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلغ پرداختی پرسپولیس به بودیمیر معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید