هر سرمربی انتخاب گردد همه انتقاد می نمایند، صحبتی برای حضورم نشده است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مصطفی کارخانه در تبادل نظر با خبرنگاران انتخاب کادر فنی تیم ملی والیبال ب را خوب ارزیابی و اعلام کرد: کادر فنی انتخاب شده است و باید به این تصمیم احترام گذاشت. سید عباسی مربی خوش نام و با شخصیتی است، برای او آرزوی موفقیت دارم. او در کنار دستیارانش مجموعه خوب و جوانی را تشکیل داده اند.

هر سرمربی انتخاب گردد همه انتقاد می نمایند، صحبتی برای حضورم نشده است

وی در ادامه تاکید نمود: در انتخاب سید عباسی ایرادی را نمی بینم. همه باید مورد آزمایش قرار گیرند. هرکسی که در ایران انتخاب می گردد مورد انتقاد قرار می گیرد. امیدوارم کادرفنی انتخاب شده پیروز گردد.

کارخانه در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از سوی فدراسیون برای راهنمایی تیم ملی داشته است یا خیر؟ گفت: خیر، هیچ صحبتی دراین باره با من نشده است و من برای کادر انتخاب شده آرزوی پیروزیت دارم.

این کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی ب توانایی تکرار قهرمانی در بازی های آسیایی جاکارتا را خواهد داشت یا خیر؟ اعلام کرد: والیبال ایران رشد بسیار خوبی را داشته است. می توانیم همزمان سه تیم ملی را در اختیار داشته باشیم. بازیکنان جوان و با انگیزه ای در اختیار داریم و می توانیم قهرمانی را تکرار کنیم.

مصطفی کارخانه در سرانجام مصاحبه با وبلاگ ساعت مچی درباره نتایج تیم ملی در رقابت های لیگ ملت ها نیز گفت: مردم از والیبال انتظار بالایی دارند. تیم ملی آغاز خوبی را نداشته است. ملی پوشان در خانه آرژانتین را شکست دادند ولی مقابل کانادا و ایتالیا شکست خوردند. در ادامه امیدورام تیم ملی شکست هایش را جبران کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هر سرمربی انتخاب گردد همه انتقاد می نمایند، صحبتی برای حضورم نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر سرمربی انتخاب گردد همه انتقاد می نمایند، صحبتی برای حضورم نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید