پیروزی بر پرسپولیس در هر رده ای لذت بخش است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، هادی شکوری سرمربی تیم جوانان استقلال در اولین گام پیروز شد در دربی به پیروزی برسد.

پیروزی بر پرسپولیس در هر رده ای لذت بخش است

وی در این خصوص گفت: پیروزی ما برای بازیکنان از نظر معنوی ارزشی زیادی داشت. زمان کمی داشتیم و بیشتر کوشش کردیم روحی و روانی با تیم کار کنیم و بیشتر آموزش های ما ذهنی بود.

سرمربی تیم جوانان استقلال اضافه کرد: بازیکنان ما باهوش و با غیرت هستند و توانستند 30-40 درصد خواسته های ما را انجام دهند اما مزد کوشش خود را گرفتند.

شکوری خاطرنشان ساخت: بعد از 10 نفره شدن روی ما فشار آمد اما بازیکنان با غیرت بازی کردند و به آنها گفتم هر کدام باید به اندازه دو نفر در زمین کوشش کنیم.

سرمربی تیم جوانان استقلال در مورد آغاز کار مربی گری با برد دربی بیان نمود: دربی همواره در همه رده ها مهم است و خوشحالم گام اول را در مربی گری با برد در دربی آغاز کردم و این موضوع برای من به یادگار خواهد ماند.

وی اضافه کرد: تازه 10 روز است آمدم و طبیعی است که شرایط تیم با ایده آل های من فاصله داشته باشد. زمان داریم و باید با گذشت زمان تاکتیک مد نظر خود را پیاده کنیم. از کادر قبلی تشکر می کنم که تیم را جمع کردند و ما کوشش می کنیم با تمرین مسائل را حل کنیم. هفته قبل یازده بازیکن داشتیم و یک بر صفر شکست خوردیم و من حضور نداشتم. از این هفته لیگ برای ما آغاز شد و تیم ما پتانسیل صعود به رده های بالای جدول دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروزی بر پرسپولیس در هر رده ای لذت بخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی بر پرسپولیس در هر رده ای لذت بخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید