چطور می توان مورایس را در فوتبالی بدون VAR نگه داشت؟

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، خبرنگاران؛ همه منتظرند تا این دو هفته هم به انتها برسد و رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شروع گردد. دوره بیست و دوم رقابت هایی که برخلاف همواره پر از چهره های مجذوب کننده و سرشناس است. سرازیر شدن چهره های شناخته شده خارجی به فوتبال ایران موجب شده که تا کلاس رقابت های پیش رو، قابل مقایسه با دوره های پیشین نباشد.

چطور می توان مورایس را در فوتبالی بدون VAR نگه داشت؟

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، ژوزه مورایس، قربان بردیف، ریکاردو ساپینتو به همراه نیم دو جین بازیکن خارجی باکیفیت در همین تابستان 1401 راهی فوتبال ایران شدند تا در اصفهان، تبریز، تهران، اهواز و کرمان مشغول به کار شوند. از همین حالا همه لحظه شماری می نمایند تا ملاقات افتتاحیه لیگ برتر با دوئل پرتغالی های استقلال و سپاهان آغاز گردد. اما پیش از آغاز این رقابت ها همچنان نگرانی هایی در مورد کیفیت لیگ برتر ایران وجود دارد. یکی از عجیب ترین هایش این است که در فوتبال ایران هنوز خبری از سیستم یاری داور ویدئویی یا همان VAR نیست. اینکه چرا چنین است، پرسشی است که برای بسیاری بی پاسخ مانده است. اما باید بدانیم که یک لیگ پیشرفته و فوتبال مجذوب کننده، باید در همه زمینه ها پیشرفت کند. نمی گردد که دستیار مورینیو را به ایران بیاوریم و در فوتبال مان خبری از یاری داور ویدئویی نباشد! طبیعی است که چنین رویدادی موجب می گردد تا چهره های سرشناسی، چون بردیف و مواریس و ساپینتو، خیلی زود فوتبال ما را ترک نمایند.

همواره به کنایه از فوتبال کشور های عربی حاشیه خلیج فارس به نام فوتبال نفتی یاد می کنیم. اما باید بدانیم که وقتی تیم قطری، ماریو مانژوکیچ را از یوونتوس به خدمت می گیرد، حتما زیرساخت لازم برای حفظ این ستاره را هم دارد؛ به گونه ای که از نظر سخت افزاری هیچ تفاوتی میان امکانات او در ایتالیا و قطر نیست. لازمه پیشرفت فوتبال ما به یاری ستاره هایی چون مواریس هم این است که در همه زمینه ها پیشرفت کنیم.

منبع: فرارو

به "چطور می توان مورایس را در فوتبالی بدون VAR نگه داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور می توان مورایس را در فوتبالی بدون VAR نگه داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید