کالدرون حمله و تعداد گل بالا می خواهد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مربیان کروات روی توان بدنی و نظم و انضباط خوب کار می نمایند. نه اینکه کالدرون غیر از این باشد ولی او شکل متفاوتی از فوتبال را مد نظر دارد.

کالدرون حمله و تعداد گل بالا می خواهد

کریم باقری در بخشی از مصاحبه خود با سایت باشگاه پرسپولیس درباره احتمال شنیدن شعار از سکها در صورت نتیجه نگرفتن پرسپولیس در بازی اول گفت:بالاخره ممکن است چنین مسائلی پیش بیاید. ممکن است برخی بخواهند از احساسات طرفداران بهره برداری نمایند.نمی گردد گفت اصلا این طور نخواهد بود. این تصمیمی است که طرفداران در استادیوم و خارج از آن، باید برای تیم خود بگیرند. البته نظر من این است که طرفداران مثل سال های قبل از پرسپولیس و تیم حمایت می نمایند. دلگرمی ما واقعا به طرفداران است و این یک شعار نیست.من فقط می توانم بگویم سال جاری همه ما باید هوشمندانه تر عمل کنیم. آنهایی که پرسپولیس را دوست ندارند یا آن را سد راه خودشان می بینند سال جاری کوشش می نمایند از این مسائل برای ایجاد مشکل بین طرفداران با باشگاه و تیم استفاده نمایند.آنها منتظر فرصت هستند.حتما سعی می نمایند میان طرفداران و بین آنها و تیم تفرقه و فاصله بیندازند و اتحاد و همدلی و اعتماد را از بین ببرند چون می دانند بدون اینها هر مجموعه ای آسیب پذیر می گردد. پس همه باید باهوش و باهم باشیم.

باقری درباره تفاوتهای برانکو و کالدرون هم گفت: سبک کار مربیان با هم فرق می نماید. مربیان کروات روی توان بدنی و نظم و انضباط خوب کار می نمایند. نه اینکه کالدرون غیر از این باشد ولی او شکل متفاوتی از فوتبال را مد نظر دارد. او بازی با حمله ها و تعداد گل های بالا می خواهد.آمار هم نشان می دهد ما از این جهت افت داشتیم. هدف کالدرون این است که پرسپولیس را از نظر نوع بازی یک مرحله بالا ببرد.بچه با این سبک ارتباط برقرار کردند ولی جا افتادن آن مستلزم بازی های بیشتر در طول فصل است.

مربی پرسپولیس درباره شایعات پیرامون کاپیتانی سیدجلال هم گفت: متاسفانه این قبیل حواشی در اطراف پرسپولیس همواره وجود دارد. مهم است که با هوشیاری به آنها به شکلی بها ندهیم که تکرار گردد. در خصوص سید جلال اصلا مساله ای وجود نداشت.او مصدوم بود.همه هم می دانستند و این باعث شد در بازی های محبت آمیز کمتر حضور داشته باشد.بالاخره پرسپولیس اگر 10 تا دوست داشته باشد، 5 تا دشمن هم دارد که موفقیتش را نمی خواهند.

11

منبع: ایران ورزشی

به "کالدرون حمله و تعداد گل بالا می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون حمله و تعداد گل بالا می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید