کسب عنوان ستاره آینده دار آسیا افتخار است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، هاجر دباغی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد حضور در مسابقات جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی بانوان ایران اولین حضور خودش را در مسابقات جام ملت های آسیایی تجربه می کرد و طبق آمارها من فکر می کنم که همه تیم های قدرتمند از جمله ژاپن و چین در اولین حضورهای خودشان از رقابت ها کنار رفتند، تیم ما در دور اول با رقیب های سرسختی بازی داشت اما تجربه های خوبی به دست آوردیم که امیدوارم باعث ادامه موفقیت هایمان در مسابقات مختلف گردد.

کسب عنوان ستاره آینده دار آسیا افتخار است

وی با اشاره به ابتلای چهار بازیکن تیم ملی به کرونا در آستانه بازی های باشگاهی اضافه نمود: از این تعداد ثنا صادقی و مرضیه نیک خواه از بازیکنان سپاهان بودند و این اتفاق برای هیچکدام از اعضای تیم خوشایند نبود، زیرا ما به حضور تک تک بازیکنان تأثیرگذار احتیاج داشتیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در تستی که مجدداً از ما در هنگام بازگشت به ایران گرفته شد هفت نفر از بازیکنان با کرونا درگیر شدند و اکنون تیم سپاهان، شهرداری سیرجان و شهرداری بم هر کدام حداقل با یک الی چند بازیکن کرونایی روبرو هستند که این شرایط ممکن است حتی برای آقایان هم رخ دهد.

وی با بیان اینکه ما باز هم اردوهای تیم ملی را در پیش خواهیم داشت، توضیح داد: اکنون باید به بازی های باشگاهی بازگردیم و این هفته هم بازی حساس دربی با ذوب آهن را باید انجام دهیم که نتیجه این بازی برای بازیکنان سپاهان بسیار حائز اهمیت است.

دباغی در واکنش به اینکه تنها چهار گل تا رسیدن به رکورد 100 گل در لیگ برتر بانوان فاصله دارد، افزود: به آمار فردی توجه زیادی نخواهم داشت و تنها کوششم این است که بتوانیم با تیم سپاهان به موفقیت های بزرگ تری دست پیدا کنیم.

وی در مورد قرار گرفتن بین ستارگان آینده دار فوتبال آسیا ابراز داشت: کسب عنوان ستاره آینده دار فوتبال آسیا باعث غرور و افتخار من است، چرا که توانسته ام با لباس ملی کشورم به گونه ای دیده شوم که مرا ستاره آینده دار فوتبال آسیا خطاب نمایند و امیدوارم در آینده بتوانم در هر کجایی که بازی می کنم مهره تأثیرگذاری باشم و برای کشورم در رقابت های مختلف افتخارآفرینی کنم.

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران توضیح داد: اگر از بازیکنان تیم های آقایان شخصی ارتباطات زیادی دارد و توانمند است، کوشش کند تا بانوان هم لژیونر شوند، همانگونه که آقای جهانبخش، آزمون و طارمی از یک نقطه ای آغاز کردند باید این اتفاق هم در تیم بانوان رخ دهد تا ما هم بتوانیم به آرزوهایمان دست پیدا کنیم و سطح تیم ملی بانوان را بالا ببریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کسب عنوان ستاره آینده دار آسیا افتخار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب عنوان ستاره آینده دار آسیا افتخار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید