کشف 6000 دستگاه تلفن همراه قاچاق در انبار توشه پایانه غرب

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، رئیس کلانتری 209 پایانه غرب از کشف 6 هزار دستگاه تلفن همراه قاچاق در انبار توشه این پایانه اطلاع داد.

کشف 6000 دستگاه تلفن همراه قاچاق در انبار توشه پایانه غرب

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ساعت مچی، ستوان یکم مهدی کیاشمشکی با اعلام خبر کشف چند هزار دستگاه تلفن همراه قاچاق در پایانه غرب اظهار کرد: اخباری مبنی بر وجود تعداد زیادی تلفن همراه مشکوک به قاچاق، به کلانتری 209 پایانه غرب مخابره شد که تیمی از مأموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب اضافه نمود: مأموران با حضور در انبار توشه باربری اقدام به جست وجو نموده و تعدادی کارتن لوازم یدکی به دست آوردند که در آنالیز محتویات داخل این جعبه ها چند هزار دستگاه تلفن همراه سامسونگ و هوآوی کشف شد.

وی توضیح داد: در آنالیز های بیشتر تعداد 6 هزار دستگاه تلفن همراه کشف و تعیین شد یک به مدت یک ماه در انبار مذکور نگهداری می گردد.

این مقام انتظامی ادامه داد: موبایل های مکشوفه به کلانتری منتقل و تعیین شد این گوشی های موبایل قاچاق در پوشش لوازم یدکی به این انباری منتقل شده و ارزش آن 18 میلیارد تومان است.

کیاشمشکی گفت: تلفن های همراه مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس امنیت مالی نهاده شد و ادامه تحقیقات برای دستگیری متهمان پرونده در پلیس امنیت مالی ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کشف 6000 دستگاه تلفن همراه قاچاق در انبار توشه پایانه غرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 6000 دستگاه تلفن همراه قاچاق در انبار توشه پایانه غرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید