گزینه های رئال مادرید برای جانشینی لوپتگی، شانس بالای کونته

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، باشگاه رئال مادرید مذاکرات خود را برای پیدا کردن جانشین یولن لوپتگی آغاز نموده است.

گزینه های رئال مادرید برای جانشینی لوپتگی، شانس بالای کونته

به گزارش وبلاگ ساعت مچی و به نقل از الموندو، بعد ازی برکناری یولن لوپتگی از راهنمایی رئال مادرید، اکنون نیمکت پرافتخارترین تیم اروپا خالی مانده است و باید ببینیم چه کسی قرار است جانشین این مربی گردد.

مذاکرات رئال مادرید برای جذب جانشین لوپتگی آغاز شده اما هنوز به انتها نرسیده است. از بین گزینه های مطرح شده شانس آنتونیو کونته بیش از بقیه است.

با گزینه های سرمربیگری رئال مادرید در زیر آشنا می شویم:

آنتونیو کونته

این مربی بعد از حضور در چلسی، اکنون بدون تیم است و از ابتدای فصل جدید استراحت نموده است. کونته در چلسی موفق شد میانگین امتیازی 2.14 را به ازای هر بازی ثبت کند و فقط پپ گواردیولا 2.34 و آلکس فرگوسن 2.16 از او عملکرد بهتری داشتند. کونته سابقه قهرمانی در ایتالیا و انگلیس را دارد و می تواند گزینه خوبی برای سران رئال باشد.

گوتی

همواره رفتن یک مربی باعث می گردد نام بازیکنان قدیمی نیز در بین گزینه ها مطرح باشد و این اتفاق برای گوتی در رئال افتاده است. قبلا زیدان به عنوان بازیکن سابق رئال در عرصه مربیگری موفق بود.

روبرتو مارتینس

سرمربی تیم ملی بلژیک نیز که یک اسپانیایی است از گزینه های مطرح شده در رسانه ها برای جانشینی لوپتگی است. او عملکرد خوبی در تیم ملی بلژیک داشت و توانست در جام جهانی نیز سوم گردد.

لئوناردو یاردیم

بعد از برکناری از موناکو، یاردیم پرتغالی اکنون بدون تیم است و می تواند گزینه خوبی برای سران رئال باشد تا جانشین لوپتگی در این تیم گردد.

همچنین نام مربیانی چون سانتیاگو سولاری، مائوریسیو پوچتینو و آرسن ونگر برای جانشینی این مربی مطرح شده که از این بین، سولاری فعلا راهنمایی رئال را به صورت موقت عهده دار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گزینه های رئال مادرید برای جانشینی لوپتگی، شانس بالای کونته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های رئال مادرید برای جانشینی لوپتگی، شانس بالای کونته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید