10تا برترین تفریحات خانوادگی در ابوظبی

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، سرگرمیات خانوادگی در ابوظبی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است، مسئولین این شهر در کشور امارات برای هر سلیقه و بودجه ای سرگرمیات متنوعی را تدارک دیده اند تا مسافران و ساکنین شهر بتوانند با خانواده اوقات خوشی را در این شهر زیبا و مدرن سپری نمایند. سرگرمیات خانوادگی در ابوظبی می تواند شما را به اوج هیجان برساند و یا یک آموزش مفید برای شما به همراه خانواده داشته باشد، گزینه های متعددی برای سرگرمی با بودجه های مختلف در شهر ابوظبی برای گردشگران و ساکنین فراهم شده است.

10تا برترین تفریحات خانوادگی در ابوظبی

مراکز خرید، پارک ها و مجموعه های فرهنگی و هنری متنوعی در شهر ابوظبی فعالیت دارند تا گردشگران از هر نوع امکان تفریحی با خانواده برخوردار باشند، تفریح و تفریح یکی از بخش های مجذوب نماینده سفرهای خارجی است که گردشگران به آن علاقه زیادی دارند. برای سفر به شهر ابوظبی در کشور امارات می توانید از سایت وبلاگ ساعت مچی بلیط پرواز و هتل محل اقامت خود را با برترین قیمت و در اسرع وقت رزرو نمایید، سایت وبلاگ ساعت مچی به صورت 24 ساعته به علاقه مندان سفر خدمات ارائه می دهد. اگر علاقه دارید در تعطیلات به ابوظبی سفر کنید، با وبلاگ ساعت مچی در این مقاله همراه شوید تا به شما چند مورد از تفریحات خانوادگی در ابوظبی را معرفی نماییم.

ده مورد از مجذوب نماینده ترین تفریحات خانوادگی در ابوظبی[ps2id id=asd-1′ target=/]

اگر در سفر به ابوظبی علاوه بر خرید کردن و بازدید از آثار و بناهای تاریخی به تفریح هم احتیاج دارید، باید به شما بگوییم که در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی گزینه های مجذوب نمایندهی برای تفریحات خانوادگی تدارک دیده اند. شهر ابوظبی مرکز کشور شیخ نشین امارات و یکی از بزرگترین شهرهای این کشور در خلیج فارس می باشد. شهر ابوظبی امکانات لوکس و جاذبه های گردشگری بسیاری را برای خانواده هایی که به این شهر سفر می نمایند، تدارک دیده است.

اگر سفر شما به شهر ابوظبی خانوادگی باشد، برای تفریح گزینه های مجذوب نماینده و متنوعی را در اختیار دارید. برای هر سن و سلیقه ای در ابوظبی تفریحات ویژه ای وجود دارد، کافیست شما بودجه و علاقه خود را تعیین نمایید و سپس با یک جست و جو ساده در اینترنت گزینه مناسب تفریحات خانوادگی در ابوظبی را برای خود انتخاب کنید. ما در این مقاله برای اینکه کار شما را راحت تر کنیم، ده مورد از مجذوب نماینده ترین تفریحات خانوادگی در ابوظبی را به شما معرفی خواهیم کرد.

1.اوج هیجان با شهربازی فراری ورلد[ps2id id=asd-2′ target=/]

شهربازی فراری ورلد یکی از مجذوب نمایندهترین و هیجان انگیزترین مراکز تفریحی دنیا است که با الهام از ماشین های فراری ساخته شده، این پارک موضوعی هیجان انگیز در جزیره یاس در ابوظبی قرار گرفته است. رفتن به این شهربازی یکی از تفریحات خانوادگی در ابوظبی محسوب می شود، بی شک ترن هوایی فرمول روسا یکی از مهیج ترین وسایل این مرکز تفریحی به شمار میرود که هواداران زیادی هم دارد.

فرمول روسا سریع ترین ترن هوایی دنیا است که سرعت آن در مدت 4.9 ثانیه از صفر به 240 کیلومتر در ساعت میرسد، کل راستا فرمولا روسا 2.7 کیلومتر است که شما این راستا را فقط در 1:30 ثانیه طی می کنید یعنی چیزی در حد یک چشم به هم زدن. این ترن هوایی از مدل F1 فراری الهام گرفته شده و شما با سوار شدن به آن می توانید، هیجان در اوج را با خانواده و یا دوستانتان تجربه کنید. مجموعه ای مجذوب نماینده و مهیج از سواری ها و وسایل بازی متنوع برای هر سنی در این پارک بازی خاص وجود دارد، اغلب تفریح های این شهربازی بزرگ برای تفریحات خانوادگی مناسب است.

2. پیکاسو در ابوظبی - تفریحات خانوادگی در ابوظبی[ps2id id=asd-3′ target=/]

اگر به هنر به خصوص نقاشی علاقه دارید، پیشنهاد ما برای تفریحات خانوادگی در ابوظبی رفتن به کمپ کاوشگران است. کمپ تابستانی کاوشگران هنر در لوور ابوظبی، فکر های جوان و باهوش را تشویق می نماید تا مجموعه گسترده موزه را کشف نمایند و با تعامل با هنر درباره فرهنگ و تاریخ دنیا بیشتر بیاموزند. کمپ هیجان انگیز کاوشگران در روزهای مختلف ماه جولای برگزار می شود و برای سنین 6 تا 11 و 12 تا 16 سال بسیار مناسب است. اگر شما هم می خواهید فرزندتان را با پیکاسو در ابوظبی آشنا کنید، حتما به این مجموعه مجذوب نماینده سری بزنید.

3. پارک حیات وحش ابوظبی[ps2id id=asd-4′ target=/]

رفتن به پارک حیات وحش ابوظبی که در جزیره یاس واقع شده، برای علاقه مندان به حیوانات و مستندهای حیات وحش بسیار مجذوب نماینده و هیجان انگیز خواهد بود. این پارک برای تفریحات خانوادگی در ابوظبی گزینه بسیار پرطرفداری است، برای بازدید از این پارک حفاظت شده باید صبح زود از خواب برخیزید و برای رانندگی در پارک حیات وحش عرب که یک پناهگاه حیات وحش حفاظت شده است خود را آماده کنید.

این منطقه حفاظت شده در نزدیکی ساحل واقع شده است و حیوانات آزادانه در این منطقه در حال پرسه زدن هستند. تنوع حیوانات در این پارک حفاظت شده، بسیار زیاد است که از جمله آنها می توان به یوزپلنگ، زرافه، گورخر و فیل اشاره نمود. در این پارک بزرگ سه استراحتگاه روستایی و در عین حال مجلل در کنار چند رستوران برای صرف انواع غذاهای لذیذ فراهم نموده اند تا گردشگران بتوانند از حضور در فضای این پارک حیات وحش نهایت لذت را ببرند.

4. برج البهار هم فال و هم دیدن - تفریحات خانوادگی در ابوظبی[ps2id id=asd-5′ target=/]

در شهر ابوظبی با آب و هوایی بسیار گرم که تمام هفته آفتاب شدیدی وجود دارد، معماران برج های دوقلو البهار ابوظبی را به شکلی طراحی نموده اند که متناسب با آب و هوای این محیط باشد. نمای بیرونی این برج ها که ارتفاعی در حدود 145 متر دارند، در شب به کریستال شبیه هستند و فضای بسیار مجذوب نمایندهی و شگفت انگیزی برای ثبت عکس های یادگاری دارد.

برج البهار در محله کورنیش ابوظبی واقع شده، در این دو برج مرتفع تمامی امکانات برای تفریحات خانوادگی در ابوظبی مهیا شده است. در محوطه این برج ها فضای مجذوب نمایندهی برای شنا در آب های نیلگون خلیج فارس نیز مهیا می باشد، بعلاوه امکانات تفریحی و ورزشی دیگری مانند زمین های بسکتبال، زمین های فوتبال، زمین های بدمینتون و سالن بوکس و بدنسازی در برج های البهار ابوظبی وجود دارد. بازدید از برج البهار هم فال و هم دیدن است، زیرا شما بعد از یک تفریح کامل با خانواده می توانید از فروشگاه ها و رستوران های فعال در این برج برای خرید و یا صرف غذا استفاده نمایید و یک روز خاطره انگیز را با خانواده سپری کنید.

5. دهکده میراث ابوظبی محیطی کاملا دور از منظره ها مدرن[ps2id id=asd-6′ target=/]

دهکده میراث ابوظبی محلی برای شناخت فرهنگ و آداب رسوم مردم کشور امارات می باشد که به شکلی بسیار زیبا و مجذوب نماینده طراحی شده و برای بازدید عموم باز است. این موزه نگاهی فراگیر به زندگی سنتی بیابانی در کشور امارات متحده عربی دارد، در این مجموعه بخش های مختلف زندگانی سنتی مردم امارات همانند مسجد، بازار محلی، خانه های بومی و مواردی از این قبیل قرار دارند. در دهکده میراث ابوظبی که برای تفریحات خانوادگی در ابوظبی بسیار مناسب است، بخش های مختلفی که در آن ها آثار هنری و صنایع دستی فراوری می شوند نیز فعالیت دارند که از جمله آنها می توان به هنرهای دستی باستانی مانند سفالگری، فلزکاری و شیشه گری اشاره نمود. دهکده میراث ابوظبی محیطی کاملا دور از منظره ها مدرن شهر ابوظبی می باشد و فضایی کاملا سنتی دارد و مملو از آثار زندگی بادیه نشینان امارات است.

6. سنگ نوردی با طعم آدرنالین[ps2id id=asd-7′ target=/]

اگر به کوهنوردی علاقمند هستید ولی دوست دارید در فضایی امن این ورزش را انجام دهید، سنگنوردی یکی از فعالیت های ورزشی مجذوب نماینده و پرهیجان برای علاقه مندان به کوهنوردی است. سنگ نوردی با طعم آدرنالین و هیجان را در مجموعه کلایمب (CLYMB) ابوظبی تجربه نمایید، این مجموعه تمامی امکانات برای کوهنوردان کودک و بزرگسال را فراهم نموده تا خانواده ها در محیطی ایمن و مدرن بتوانند از این ورزش مهیج نهایت لذت را ببرند. سنگ نوردی در سالن کلایمب می تواند یکی از تفریحات خانوادگی در ابوظبی باشد که تمامی اعضای خانواده را شاد می نماید.

در این مجموعه دیوارهای سنگ نوردی با ارتفاع های مختلفی طراحی شده اند، از دیوارهای مخصوص بچه ها تا دیوارهای 42 متری با راستاهای متعدد برای بزرگسالان همگی در این مجموعه ورزشی در اختیار ورزشکاران واقع شده است. ساختمان نقره ای این مجموعه در جزیره یاس در نزدیکی شهربازی فراری واقع شده و در روزهای مختلف سال پذیرای ورزشکاران و علاقمندان به ورزش کوهنوردی است.

7. تفریح و خرید در مارینا مال - تفریحات خانوادگی در ابوظبی[ps2id id=asd-8′ target=/]

مارینا مال، یک مجتمع 4 طبقه می باشد که در نزدیکی جاده کورنیش رو به دریا واقع شده و میزبان گردشگران از نقاط مختلف دنیا است. مارینا مال با 400 فروشگاه از برندهای لوکس و غیر لوکس یکی از محبوب ترین مراکز خرید شهر ابوظبی محسوب می شود، گردشگران در شهر ابوظبی می توانند تفریح و خرید در مارینا مال را یکجا و با برترین امکانات تجربه نمایید. در این مجموعه برای تفریحات خانوادگی گزینه های مختلفی مانند پیست اسکی روی یخ، سالن بولینگ، سینما، پارک ترامپولین با سرسره ها و زمین های متحرک وجود دارد. اگر برای تفریحات خانوادگی در ابوظبی در پی مکانی مدرن و مجهز و در عین حال بزرگ هستید، مارینا مال برترین انتخاب برای گذراندن یک روز مفرح به همراه خانواده در ابوظبی است.

8. پارک خلیفه ابوظبی به دور از دنیای مدرن[ps2id id=asd-9′ target=/]

برای پیاده روی در محیطی زیبا و آرامش بخش می توانید به پارک خلیفه در ابوظبی بروید و از دنیای مدرن شهر فاصله بگیرید. پارک خلیفه یک از گزینه های مجذوب نماینده برای تفریحات خانوادگی در ابوظبی است، این پارک با گل های زیبا، یک دریاچه مصنوعی و آبشارهای مینیاتوری محیطی بسیار ایده آل برای تفریح با خانواده دارد. پارک خلیفه ابوظبی به دور از دنیای مدرن این شهر فضای بسیار مجذوب نمایندهی برای تفریح بچه ها و بزرگسالان دارد، در این پارک زمین های بازی مختلفی برای بچه ها طراحی شده است.

در پارک خلیفه می توانید سوار قطاری شوید که در امتداد محیط پارک در حرکت است، قطار در مکان های دیدنی پارک خلیفه مانند کتابخانه، پارک مرجانی و موزه تاریخ ابوظبی توقف می نماید. این پارک یکی از مکان های تفریحی محبوب در بین مردم و گردشگران شهر ابوظبی در آخر هفته ها است، در پارک خلیفه امکانات لازم برای پیک نیک و باربیکیو نیز فراهم شده و خانواده ها می توانند در کنار هم آخر هفته آرامی را سپری نمایند.

9.لذت آب تنی در پارک آبی یاس در شهر ابوظبی[ps2id id=asd-10′ target=/]

پارک آبی یاس در شهر ابوظبی یکی از محبوب ترین گزینه های تفریحی در کشور گرراستا امارات است، این پارک آبی در جزیره مصنوعی یاس واقع شده و گردشگران به راحتی می توانند به این جزیره بروند. چندسالی است که این پارک در شهر ابوظبی افتتاح شده و در همین مدت کوتاه توانسته جایزه های مختلفی را کسب کند، در پارک آبی یاس بیش از 45 بازی و سرسره مختلف وجود دارد که مطمئنا سرگرمتان خواهند کرد. در این پارک آبی بچه ها نوپا می توانند از سرسره، آبفشان و ماشین های آب پاش در قلعه ماره لذت ببرند، در حالی که والدین بر روی تخت های آفتاب گیر در کنار ساحل مصنوعی امواج در حال استراحت هستند. اگر در هوای گرم و شرجی شهر ابوظبی در پی تفریحی مهیج برای همه اعضای خانواده هستید، یکی از تفریحات خانوادگی در ابوظبی با لذت آب تنی و خنک شدن را می توانید در پارک آبی یاس تجربه نمایید.

10. کارتینگ ابوظبی - تفریحات خانوادگی در ابوظبی[ps2id id=asd-11′ target=/]

کارتینگ انتخاب هواداران سرعت برای تفریحات خانوادگی در ابوظبی است، کارتینگ ابوظبی در فضای باز واقع شده و 3 راستا مختلف برای رانندگی به طول یک کیلومتر دارد. این کارتیک مختص بچه ها و نوجوانان است، بچه ها در گروه های مختلقی می توانند پشت چراغ قرمز بایستند و با یکدیگر در این مجموعه مسابقه دهند. برای گروه های سنی مختلف در این مجموعه ابتدا جلسات آموزشی و توجیهی برگزار و سپس افراد با عضویت یک ساله در این مجموعه با وسایل ایمنی امکان فعالیت دارند. برای یک تفریح پرهیجان با خانواده می توانید به این مجموعه سری بزنید و از رانندگی با نهایت سرعت لذت ببرید.

نتیجه گیری درباره تفریحات خانوادگی در ابوظبی

اگر با خانواده مسافر شهر ابوظبی مرکز کشور امارات در خلیج فارس هستید، برای تفریح و گردش با خانواده در این شهر مدرن گزینه های متعددی در دسترس گردشگران وجود دارد. پیشنهاد می کنیم برای تفریحات خانوادگی در ابوظبی یکی از ده مورد معرفی شده در این مقاله را برای گذراندن یک روز مهیج با خانواده انتخاب نمایید، زیرا ما سعی نموده ایم برترین مکان های تفریحی شهر ابوظبی را متناسب با سلیقه های مختلف در این مقاله معرفی کنیم تا شما لحظات خاطره انگیزی را در شهر ابوظبی بگذرانید. برای سفر به ابوظبی می توانید بلیط هواپیما و یا تور مورد نظر خود را از سایت وبلاگ ساعت مچی بخرید، وبلاگ ساعت مچی ارائه دهنده انواع خدمات سفر که سابقه طولانی و درخشانی در امر گردشگری بین المللی دارد.

1. معروف ترین وسیله بازی شهربازی فراری ورلد چیست ؟

ترن هوایی فرمول روسا یکی از معروف ترین وسایل بازی در شهربازی فراری ورلد ابوظبی می باشد، فرمول روسا سریع ترین ترن هوایی دنیا است که در شهر ابوظبی واقع شده است.

2. برج های دوقلو البهار در کدام منطقه شهر ابوظبی در کشور امارات واقع شده است؟

برج های دوقلو البهار ابوظبی کشور امارات متحده عربی در منطقه کورنیش این شهر قرار گرفته اند.

3. در مارینا مال ابوظبی چه امکانات تفریحی برای گردشگران فراهم شده است؟

در مارینا مال ابوظبی علاوه بر فروشگاه های متنوعی از برندهای لوکس و غیرلوکس، امکانات تفریحی متنوعی مانند پیست اسکی روی یخ، سالن بولینگ، سینما، پارک ترامپولین با سرسره ها و زمین های متحرک برای تفریحات خانوادگی در ابوظبی وجود دارد تا خانواده ها بتوانند یک روز مفرح را در کنار هم بگذرانند.

منبع: الی گشت

به "10تا برترین تفریحات خانوادگی در ابوظبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10تا برترین تفریحات خانوادگی در ابوظبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید