انریکه: ابهام نسبت به دخئا مضحک است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از دروازه بان منچستریونایتد دفاع و اعلام نمود شک داشتن به او مضحک است.

انریکه: ابهام نسبت به دخئا مضحک است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی و به نقل از آس، تیم ملی فوتبال اسپانیا، شنبه شب در لیگ ملت های اروپا توانست 2 بر یک انگلیس را در ومبلی شکست دهد. لوییس انریکه نخستین بازی خود را به عنوان سرمربی لاروخا تجربه کرد. او پس از این بازی گفت : تیم در شرایط خیلی خوبی قرار داشت. ما رقابت کردیم و از طرفی حریف آزارمان داد چون در ومبلی بازی می کردیم. با این حال این نتیجه باعث شد قدرتمندتر شویم.

سرمربی اسپانیایی درباره انتخاب داوید دخئا به عنوان دروازه بان اصلی اظهار کرد: به خاطر همه بازی هایی که در فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس انجام داد، او را انتخاب کردیم. حواشی خوب هستند اما ما حرفه ای ها به آنها توجهی نمی کنیم. دخئا، دروازه بان شماره یک دنیا است. ابهام داشتن درباره او مضحک است.

او در ادامه به یاگو آسپاس اشاره نمود و گفت : من سرمربی هستم و می دانم چه بازیکنی را باید به میدان بفرستم. آسپاس را آماده دیدم و او بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

انریکه به عملکرد بازیکنانش اشاره نمود و گفت : بیش از همه عملکرد شاگردانم برایم قابل توجه بود با وجود این که یک گل دریافت کردیم، توانستیم روند خودمان ادامه دهیم و بازی را به نحو مورد دلخواهمان پیش ببریم. خیلی خوشحال هستم و از این که بازیکنان مان در چنین سطحی قرار دارند، خشنود هستم.

او اضافه کرد: نکته مثبت این دیدار جبران نتیجه بود. جزئیات می توانستند در این بازی نقش مهمی داشته باشند. زمانی که بازی را 2 بر یک کردیم، به دنبال گل سوم بودیم. هرگز تعویض ها را برای حفظ نتیجه انجام ندادیم. تمام تغییرات در تیم به خاطر پیروزی و بهتر شدن تیم بود. سرخی روبرتو باعث می شد در مالکیت توپ بهتر عمل کنیم. هدف من تقویت، بهتر کردن و کسب پیروزی است. سائول نیگس از لحاظ جسمانی در وضعیت خیلی خوبی واقع شده است. او بازیکن باهوشی است و بازیکن خیلی کاملی است.

سرمربی اسپانیایی درباره نخستین پیروزی خود با لاروخا اظهار کرد: برای چه کسی چنین پیروزی بد خواهد بود؟ نخستین بازی ام با تیم ملی بود و شاهد عملکرد خوب شاگردانم در طول هفته بودم. در فوتبال تنها زمان حال ارزشمند است. اکنون باید به دیدار سه شنبه برابر کرواسی فکر کنیم. باید در بازی آینده خود جنگنده تر حاضر شویم. پیروزی برابر انگلیس نتیجه خیلی خوبی برای ما محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انریکه: ابهام نسبت به دخئا مضحک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه: ابهام نسبت به دخئا مضحک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید