اهواز، ایلی استان: مقابل استقلال به حق مان نرسیدیم، مربی بهانه جویی نیستم

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی با استقلال خوزستان سه امتیازی که حق مان بود را نگرفتیم.

اهواز، ایلی استان: مقابل استقلال به حق مان نرسیدیم، مربی بهانه جویی نیستم

به گزارش وبلاگ ساعت مچی از اهواز، ایلی استان سرمربی رومانیایی تیم فولاد خوزستان پس از تساوی صفر - صفر شاگردانش مقابل استقلال خوزستان، در نشست خبری گفت: متاسفانه سه امتیازی که حق مان بود را نگرفتیم. بازیکنانم امروز دویدند و جنگیدند و موقیعتی خلق کردند، اما به نتیجه لازم نرسیدیم. اگر در نیمه اول به گل می رسیدیم، خط دفاع حریف باز می شد و می توانستیم باز هم گل بزنیم.

وی اضافه نمود: شنیدم که برخی شعار علیه مدیریت باشگاه دادند که این مسئله جای تاسف دارد. طرفداران باید بدانند زمانی که یک مجموعه در حال تغییرات است، باید شکیبا باشند. فوتبال این نیست که یک عده را جلوی محوطه بگذارید و دفاع نمایند. حتی می دانم که بازیکنانم به اندازه ما ناراحت هستند و البته انگیزه شان برای بازی بعدی بالاتر خواهد رفت. از طرفداران می خواهم با ما باشند، چون به آنها احتیاج داریم. مطمئنم با کار و مسئولیت پذیری بیشتر نتایج بهتری می گیریم. امروز سعی کردیم وارد محوطه حریف بشیم که نشد. البته روی ضدحملات حریف هوشیار بودیم که در نهایت نتیجه صفر بر صفر شد.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا باید تیمش در چنین شرایطی باشد؟ گفت: الان نمی توانیم بازیکن جدیدی تا نیم فصل جذب کنیم. من دیروز هم درباره شرایط پرسپولیس صحبت کردم. 6، 7 سال پیش فولاد بهتر از پرسپولیس بود اما مسئولان پرسپولیس یک برنامه ریزی درست داشتند و مربی خوبی را جذب کردند. طرفداران هم شکیبا بودند و این تیم توانست نتایج خوبی بگیرد. پرسپولیس در این سال ها وارد مسیری شد که همیشه مدعی قهرمانی بود، چه در ایران و چه در آسیا. در دیدار مقابل السد طرفداران زیادی به ورزشگاه آمدند و خیلی ها هم بیرون ماندند.

استان ادامه داد: من با دعوت پورموسوی آمدم و یک ونیم سال است که اینجا هستم. یقیناً مسئولان جدید باشگاه می دانستند که من تنها مربی خارجی در باشگاه بودم. من همان زمان گفتم که هدف اصلی ام تغییر استراتژی تیمی است. در همان اوایل کارم که با کادر فنی جدید آمدم، سه بازی خارج از خانه داشتیم که شرایط سختی بود

وی بیان کرد: برخی از بازیکنان می خواستند که برنده شوند، ولی احتیاج به رقابت آنها با سایر نفرات بود. در واقع هدف ما این بود که با توجه به این مسائل، هر بازی سعی کنیم که تغییرات محدودی داشته باشیم. برای این کار احتیاج به زمان داریم که با توجه به نحوه بازی مان که پرس کردن است، احتیاج به زمان وجود دارد. باید این را هم بگویم که طرفداران مسائل ما را نمی دانند. در مجموع احتیاج به زمان است که مسائل حل گردد. اگر مدیریت باشگاه وقت کافی به من بدهد که تا نیم فصل تیمی قوی بسازیم، خواهید دید فولاد چه حرف هایی برای گفتن خواهد داشت. من مربی ای نیستم که بخواهم بهانه جویی کنم. من و کادر فنی می دانیم که چه کاری باید کرد. در وهله اول احتیاج به حمایت و شکیبای طرفداران و همچنین هیئت مدیره داریم.

سرمربی فولاد توضیح داد: وقتی بازی ها به ورزشگاه خودمان منتقل شوند، مالکیت ما هم بیشتر می گردد. چطور امکان دارد که در زمین خودی بازی کنیم و ارتفاع چمن اینقدر بالا باشد. شما شاهد خواهید بود که ما در ورزشگاه خودمان چطور بازی می کنیم. اگر یک گل بخوریم، چند گل می زنیم. به هر حال تا نیم فصل فعلاً زمان تست و آزمون هست و اگر باشگاه به من اعتماد کند، آینده را خواهید دید. امیدوارم طرفداران هم شکیبا باشند.

استان درباره عملکرد بازیکنان خارجی فولاد گفت: کاری که می کنیم، این است که آنها را ترغیب کنیم تا بهتر شوند. باید بگویم که وقتی بازیکنان خارجی به اینجا می آید، هدف اول شان این است که پول بیشتری نسبت به بازیکنان بومی بگیرند و البته باید یک سر و گردن بالاتر هم باشند. به هر حال هنوز نمی توانم درباره عملکرد آنها صحبت کنم و باید تا نیم فصل صبر کرد.

وی در ادامه این نشست خبری گفت: من نه تیمم را خودم ساخته ام، نه بازیکنی را. اگر تیم را خودم می بستم، می توانستم روی آن صحبت زیادی داشته باشم. صحیح نیست که اول فصل یک نفر بیاید و بگوید که تیم را برای قهرمانی بسته ایم. فوتبال یک پدیده پیچیده است که باید آموزش داد و کار کرد. من هم کسی نیستم که یکباره همه چیز را تغییر بدهم. دو، سه ماه آینده شرایط جدید را خواهید دید، البته اگر این فرصت و شانس به من داده گردد.

استان در انتها گفت: طرفداران نقش مهمی دارند. همانطور که دیدید، پرسپولیس مقابل السد 14 بازیکن بیشتر نداشت، اما طرفداران آنقدر شکیبا بودند و حمایت کردند تا پرسپولیس توانست به گل تساوی برسد و فینالیست گردد. امیدوارم طرفداران ما هم باید شکیبا باشند و در سختی ها حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اهواز، ایلی استان: مقابل استقلال به حق مان نرسیدیم، مربی بهانه جویی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز، ایلی استان: مقابل استقلال به حق مان نرسیدیم، مربی بهانه جویی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید