برنامه ملی پوشان کاراته ایران در روز نخست رقابتهای جهانی

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، این دوره از مسابقات فردا سه شنبه 15 آبان ماه با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور دنیا به میزبانی اسپانیا در سالن ویزینک شهر مادرید شروع می گردد. در روز نخست رقابتهای کاتا انفرادی و بانوان، مبارزات کومیته اوزان 84- و 84+ کیلوگرم مردان، 68- و 68+ کیلوگرم زنان در مرحله مقدماتی برگزار خواهد شد.

برنامه ملی پوشان کاراته ایران در روز نخست رقابتهای جهانی

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته پگاه زنگنه در وزن 68- کیلوگرم دور نخست به مصاف لئون مارتینز سریلس از شیلی می رود و در صورت برتری باید با برنده روسیه و مونته نگرو پیکار کند. حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم پس از یک دور استراحت با برنده سنگال و مصر پیکار می نماید.

سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم دور نخست شادینکوف از قرقیزستان را پیش رو دارد و در صورت برتری با برنده قطر و بلژیک پیکار می نماید. ذبیح الله پورشیب سرگروه تیم ملی ایران پس از یک دور استراحت با زاپاتا از اسپانیا مبارزه می نماید و در صورت برتری یکی از کاراته کاهای آلمان، چین تایپه یا آمریکا را پیش رو خواهد داشت.

در کاتای انفرادی مردان ابوالفضل در اولین دیدار با یوکی یوجیهارا از سوئیس پیکار می نماید و در صورت برتری به دیدار یکی از کاتاروهای بورکینافاسو، بلژیک یا عمان می رود. فاطمه صادقی هم در کاتای بانوان ابتدا باید با ریم مداقی از تونس مبارزه کند.

براساس برنامه اعلام شده مسابقات از ساعت 10 صبح به وقت محلی(12/30 به وقت تهران) با برگزاری مسابقات کاتای انفرادی مردان شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برنامه ملی پوشان کاراته ایران در روز نخست رقابتهای جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ملی پوشان کاراته ایران در روز نخست رقابتهای جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید