برگزاری لیگ برتر بدمینتون و اطلاع رسانی ناقص فدراسیون در اعلام نتایج

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، در حالی دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر بدمینتون ایران برگزار گردید که فدراسیون نتایج مسابقات را به صورت کامل منتشر نکرد و تنها درج به امتیازاتی که تیم ها گرفته اند، اکتفا نموده است.

برگزاری لیگ برتر بدمینتون و اطلاع رسانی ناقص فدراسیون در اعلام نتایج

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، فصل جدید لیگ برتر بدمینتون ایران شروع شده و دور رفت مرحله مقدماتی آن برگزار گردید. اما فدراسیون بدمینتون در انتشار خبر نتیجه دور رفت تنها به امتیازاتی که تیم ها کسب نموده اند اکتفا کرد و ریز نتایج را منتشر نکرد.

از این رو تعیین نیست در مسابقاتی که برگزار گردیده کدام تیم ها با یکدیگر مسابقه داشته اند و در انتها تیم های پیروز و تیم های بازنده کدام بوده اند. سال گذشته هم نتایج لیگ برتر به طور ناقص منتشر شد.

مسئول اطلاع رسانی فدراسیون بدمینتون هم در مورد منتشر کردن ریز نتایج برای تکمیل خبر نیز بیان کرد با صلاح دید کمیته برگزاری خبر به این شکل روی سایت قرار می گیرد.

خبر منتشر شده سایت فدراسیون به توضیح زیر است:

دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاههای کشور جام خلیج فارس در گروه الف در روزهای دهم و یازدهم آبان ماه جاری به میزبانی نماینده کردستان در سالن بدمینتون شهرستان سنندج برگزار گردید و در انتها این مرحله از رقابتها تیم سپاهان اصفهان با پیروزی برابر حریفان خود در صدر جدول گروه الف نهاده شد .

در این مسابقات که با حضور تیم های سپاهان اصفهان ، نماینده آمل ، نماینده کردستان و نماینده گیلان برگزار گردید ، تیم سپاهان اصفهان با کسب 7 امتیاز در صدر جدول گروه الف نهاده شد .

تیم های نماینده گیلان و نماینده کردستان با کسب 7 و 7 امتیاز و با تفاضل به ترتیب در مکانهای دوم و سوم جدول دور مقدماتی گروه الف نهاده شدند.

رقابت های گروه ب هم به میزبانی نماینده زنجان در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان زنجان برگزار گردید و در انتها این مرحله از رقابتها ، تیم هیات بدمینتون اردکان یزد با پیروزی برابر حریفان خود در صدر جدول گروه ب نهاده شد .

در این مسابقات که با حضور تیم های نماینده زنجان ، نماینده کرمانشاه ، نماینده اردکان یزد و تیم دانشگاه یزد به میزبانی نماینده زنجان در این شهرستان برگزار گردید ، تیم هیات بدمینتون اردکان یزد با کسب 6 امتیاز در صدر جدول گروه ب نهاده شد .

تیم های ذوب روی صبای زنجان با کسب 4 و تیم دانشگاه یزد با کسب 2 امتیاز به ترتیب در مکانهای دوم و سوم جدول دور مقدماتی گروه ب نهاده شدند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاههای کشور جام خلیج فارس با شرکت 8 تیم در قالب دو گروه الف و ب به صورت دو مرحله مقدماتی رفت و برگشت و دو مرحله نهایی رفت و برگشت برگزار می گردد .

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری لیگ برتر بدمینتون و اطلاع رسانی ناقص فدراسیون در اعلام نتایج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری لیگ برتر بدمینتون و اطلاع رسانی ناقص فدراسیون در اعلام نتایج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید