جهانبخش: نه فینال نه قهرمانی، الان فقط به ژاپن فکر می کنیم

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، وینگر تیم ملی معتقد است بازی های محبت آمیز نه چندان خوب باعث شده تا تیم ملی شناخت کاملی از ژاپن نداشته باشد.

جهانبخش: نه فینال نه قهرمانی، الان فقط به ژاپن فکر می کنیم

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، علیرضا جهانبخش وینگر تیم ملی پس از پیروزی سه گله برابر چین و صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا شرح داد: خدا را شکر بازی خوبی انجام دایم. در بازی قبل در اوایل بازی غافلگیر شدیم و پنالتی دادیم اما در این دیدار از همان ابتدا بازی را کنترل کردیم و این کار را برایمان راحت کرد و خدا را شکر توانستیم برنده بازی باشیم.

وی ادامه داد: این نشان می دهد تیم ملی ما چقد قدرت دارد و سال ها کنار هم بازی کردن و اردو رفتن باعث شده تیم هماهنگ تری شویم. انتظارات از ما بالاست و در این چند سالی که عضو تیم ملی بودم هیچ وقت چنین اعتماد به نفسی نداشتیم و مردم هم این قدر به تیم ما اعتماد نداشتند. بازی بعدی ما با ژاپن که حریف سنتی ماست، دیدار سختی است.

جهانبخش درباره شناخت کی روش از ژاپن گفت: بازی های محبت آمیز خوب چیزی است که از آن دور بودیم و همین باعث شناخت کم از ژاپن می گردد که همواره درباره آن صحبت می کردیم. سه روز وقت داریم و به شناخت خوبی از این تیم برسیم تا با شکست آن ها راهی فینال شویم.

وی درباره قهرمانی ایران در این مسابقات گفت: نمی گردد این گونه پیش بینی کرد اما همواره سوپرایز در فوتبال وجود ندارد و ما هم به اکنون به قهرمانی و فینال فکر نمی کنیم و تمام فکر ما ژاپن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جهانبخش: نه فینال نه قهرمانی، الان فقط به ژاپن فکر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: نه فینال نه قهرمانی، الان فقط به ژاپن فکر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید