رقابت های تکواندو المپیک نوجوانان، دو طلا برای دختر و پسر ایران

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، در روز چهارم این رقابت ها، مبارزات اوزان 63- کیلوگرم دختران و 73- کیلوگرم پسران پیگیری شد و یلدا ولی نژاد و علی اشکوریان به عنوان نمایندگان ایران به مصاف رقبایشان رفتند و به مدال طلا رسیدند.

رقابت های تکواندو المپیک نوجوانان، دو طلا برای دختر و پسر ایران

به گزارش وبلاگ ساعت مچی ، سومین دوره بازی های المپیک نوجوانان 2018 در بخش تکواندو از روز یکشنبه 15 مهرماه با حضور 100 تکواندوکار از 56 کشور در بوئنوس آیرس آرژانتین شروع شد و تا امشب (پنجشنبه - 19 مهرماه) ادامه دارد.

در روز چهارم این رقابت ها، مبارزات اوزان 63- کیلوگرم دختران و 73- کیلوگرم پسران پیگیری شد و یلدا ولی نژاد و علی اشکوریان به عنوان نمایندگان ایران به مصاف رقبایشان رفتند و به مدال طلا رسیدند.

علی اشکوریان پس از یک دور استراحت در گام نخست با چنگ کیو از چین تایپه، دارنده مدال برنز قهرمانی نونهالان آسیا 2015 مبارزه کرد و 19 و 17 پیروز شد؛ سپس رو در روی دارلین پادیلا از اکوادور نهاده شد و 29 بر 5 و در خاتمه راند دوم و پیش از خاتمه زمان قانونی مسابقات به برتری رسید و راهی فینال شد. وی در فینال با بدر آچاب بلژیکی مبارزه کرد و با نتیجه 17 بر 16 به برتری رسید تا دومین طلایی کاروان ایران لقب بگیرد.

پیش از او یلدا ولی نژاد تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان موفق شده بود در این رقابت ها به نشان طلا دست پیدا کند. او در نخستین گام به مصاف ناتالی همادی از اردن رفت و با نتیجه 12 بر 2 به برتری رسید، در ادامه رو در روی لسلیه سولترو از مکزیک نهاده شد و با پیروزی 26 بر 22 راهی فینال شد.

او در این مرحله نیز به مصاف نادیسا بوزانیچ از صربستان، قهرمان نونهالان اروپا 2015، نایب قهرمان نونهالان دنیا 2015 و قهرمان نوجوانان دنیا 2018 رفت و با کسب پیروزی 23 بر 17 برابر این هوگوپوش موفق شد نخستین مدال آور و طلایی کاروان ایران لقب بگیرد.

این رقابت ها 10 G است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 100، 60 و 32 امتیاز تعلق می گیرد.

منبع: ایران ورزشی

به "رقابت های تکواندو المپیک نوجوانان، دو طلا برای دختر و پسر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های تکواندو المپیک نوجوانان، دو طلا برای دختر و پسر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید