رییس فراکسیون کار آمار خود از نرخ بیکاری جوانان را اصلاح کرد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، رییس فراکسیون کار و کارآفرینی مجلس شورای اسلامی در تماس با خبرنگاران و اصلاح آماریکه پیش از این داده بود، خاطرنشان کرد که با توجه به کثرت جمعیت جوانان زیر 30 سال نرخ بیکاری جوانان 15 تا 29 سال 28 درصد است.

رییس فراکسیون کار آمار خود از نرخ بیکاری جوانان را اصلاح کرد

متن اصلاحی گفت وگوی محمدرضا بادامچی - که پیش از این گفته بود 20 میلیون جوان 15 تا 29 ساله در کشور بیکار هستند، به توضیح زیر است.

رییس فراکسیون کار در خصوص جلسه روز سه شنبه فراکسیون کار و کارآفرینی مجلس شورای اسلامی به وبلاگ ساعت مچی گفت: این جلسه با هدف آنالیز توسعه مشاغل خانگی و با حضور معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید.

وی اضافه نمود: اکنون یک نفر از شش نفر در جامعه ایرانی کار می نمایند، با توجه به کثرت جمعیت جوانان زیر 30 سال نرخ بیکاری جوانان 15 تا 29 سال 28 درصد است؛ لذا در این شرایط رکود اقتصادی باید به رونق مشاغل کوچک و خانگی توجه گردد، چرا که بسیار ضروری هستند.

بادامچی توضیح داد: در کشور ایران هنر صنایع دستی و تنوع آن بیش از سایر نقاط مورد توجه است. هنر ایرانی خواستار بسیاری در میان سایر ملل و در بین گردشگران دارد از طرفی با سرمایه اندک کوشش در این زمینه دستاوردهای قابل توجهی دارد.

رییس فراکسیون کار و کارآفرینی مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: در کنار این سرمایه عظیم هنر و هنرمند در کشور دولت نیز اعتبارات قابل توجهی از طریق حوزه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تخصیص داده است.

وی در سرانجام تاکید نمود: فراکسیون کار نیز در تسهیل سازی و برطرف موانع این موضوع کوشش می نماید و در جهت رونق مشاغل خانگی کشور به ویژه در مناطق مرزی و روستایی کوشش می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رییس فراکسیون کار آمار خود از نرخ بیکاری جوانان را اصلاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس فراکسیون کار آمار خود از نرخ بیکاری جوانان را اصلاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید