عضویت دانشگاه علوم پزشکی تهران در انجمن بین المللی اقتصاد دارو

به گزارش وبلاگ ساعت مچی به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان اولین دانشگاه از ایران به شبکه بین المللی دانشجویی انجمن تخصصی اقتصاد دارو (ISPOR) پیوست و در جلسه ماهیانه International Network Leadership Meeting که در نیوجرسی آمریکا برگزار گردید به طور رسمی معرفی گردید.

عضویت دانشگاه علوم پزشکی تهران در انجمن بین المللی اقتصاد دارو

ISPOR معتبرترین انجمن جهانی در حیطه اقتصاد سلامت بوده که در سال های اخیر توانسته نقش به سزایی در توسعه زیرساخت های اقتصاد سلامت در سیاستگذاری های کلان کشورها ایفا نماید.

این انجمن تخصصی با ماموریت ارتقای تصمیم سازی برای سلامت جهانی با شکل دهی شبکه ای متشکل از بیش از 110 کشور، سالانه چندین مناسبت مختلف علمی و آموزشی حضوری و مجازی تدارک دیده تا بتواند مفاهیم اقتصاد سلامت را در سطوح مختلف نهادینه کند.

برای تشکیل بخش دانشجویی این انجمن در ایران، جلسه معرفی ISPOR تشکیل و انتخاباتی برای معین هسته اجرایی در گروه اقتصاد و مدیریت داروی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردید که 4 نفر از دستیاران گروه برای تصدی مسئولیت اجرایی و ارتباطات این شبکه بین المللی انتخاب شدند تا بعد از انجام مراتب قانونی و تایید دانشگاه علوم پزشکی تهران در این انجمن بین المللی، فعالیت خود را شروع می نمایند.

دکتر شکوفه نیکفر، دانشیار گروه اقتصاد و مدیریت دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس بخش منطقه ای ایران در ISPOR نیز مسئولیت راهبرد ISPOR-TUMS را به عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عضویت دانشگاه علوم پزشکی تهران در انجمن بین المللی اقتصاد دارو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضویت دانشگاه علوم پزشکی تهران در انجمن بین المللی اقتصاد دارو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید