فوتبال جهان، برنامه مسابقات جام جهانی باشگاه ها تعیین شد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، رقابت های فوتبال جام جهانی باشگاه ها قرعه کشی شد و تیم های شرکت کننده، حریفان خود را شناختند.

فوتبال جهان، برنامه مسابقات جام جهانی باشگاه ها تعیین شد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، جام جهانی باشگاه ها در سال 2018 که از روزهای 12 تا 22 دسامبر (21 آذر تا اول دی) امروز (سه شنبه) در زوریخ قرعه کشی شد. این در حالی است که هنوز قهرمانان قاره های آفریقا، آسیا و آمریکای جنوبی که نمایندگان این قاره ها در جام جهانی باشگاه ها محسوب می شوند، مشخص نشده اند.

رئال مادرید، قهرمان دو دوره قبلی مسابقات که فصل گذشته موفق شد برای سیزدهمین بار به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد، به عنوان نماینده قاره سبز در امارات (کشور میزبان) حاضر خواهد شد. العین امارات به عنوان نماینده کشور میزبان، تیم گوادالاخارای مکزیک به عنوان نماینده آمریکای شمالی و تیم ولینگتون نیوزیلند به عنوان قهرمان اقیانوسیه در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

در دور اول مسابقات، العین به مصاف نماینده نیوزیلند می رود تا برنده این دیدار در دور دوم با قهرمان آفریقا بازی کند. در مرحله دوم رقابت ها، پیروز این مسابقه مقابل قهرمان آمریکای جنوبی بازی می کند تا تیم برنده به فینال مسابقات برسد. در دیگر بازی مرحله دوم رقابت ها، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا با نماینده مکزیک دیدار می کند که برنده این بازی در مرحله نیمه نهایی، به مصاف رئال مادرید می رود تا چهره فینالیست های این مسابقات مشخص شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال جهان، برنامه مسابقات جام جهانی باشگاه ها تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال جهان، برنامه مسابقات جام جهانی باشگاه ها تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید