نذر کتاب و جزوه های درسی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، کارگروه فعالیت های بشر دوستانه و عام المنفعه (خیریه) کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آغاز فعالیت های خود در ترم جدید تحصیلی طرحی را با عنوان نذر کتاب آغاز کرد.

نذر کتاب و جزوه های درسی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

محمد صدیق غفاری دبیر کارگروه خیریه کانون هلال احمر با اعلام این خبر گفت: در این طرح ابتدا، 14 تا 16 مهرماه در سه دانشکده پزشکی ، داروسازی و پیراپزشکی غرفه هایی جهت جمع آوری کتب درسی و غیر درسی و جزوات بلااستفاده دانشجویان قرار می گیرد و دانشجویان می توانند کتب خود را به مسئولان حاضر در این غرفه ها تحویل دهند و رسید اهدا را نیز امضا نمایند.

وی اضافه کرد: پس از سرانجام جمع آوری کتب و جزوات اهدایی، دسته بندی و ارزش گذاری کتب انجام می گردد و در تاریخ 21 تا 23 مهرماه مجددا در دانشکده های فوق، غرفه هایی جهت فروش موارد جمع آوری گردیده برپا می گردد تا دانشجویان علاوه بر تامین کتب و جزوات مورد احتیاج خود با هزینه کمتر در امر خیریه نیز سهیم باشند.

دبیر کارگروه خیریه کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: برای کتب غیر درسی، فروش موارد اهدایی به کتابفروشی ها و یا اهدا به کتابخانه ها در نظر گرفته گردیده است.

عواید این طرح، به همراه عواید جشنواره هلال لبخند 2 در مناطق محروم، حاشیه نشین و مراکز بهزیستی صرف خدمات درمانی، خرید و تحویل پک های بهداشتی ، غذایی و خرید البسه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نذر کتاب و جزوه های درسی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نذر کتاب و جزوه های درسی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید