کشتی فرنگی بازی های آسیایی، حیدری به مدال برنز نرسید

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، نماینده وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل حریف قرقیز از رسیدن به مدال برنز بازی های آسیایی بازماند.

کشتی فرنگی بازی های آسیایی، حیدری به مدال برنز نرسید

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، در ادامه رقابت های روز خاتمهی کشتی فرنگی قهرمانی بازی های آسیایی 2018 در اندونزی، علی اکبر حیدری نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران برای کسب مدال برنز برابر یرولان ایسکاکوف دارنده مدال طلای آسیا از قزاقستان با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

حیدری در حالیکه 7 بر صفر عقب بود با سر ضربه عمدی به صورت حریف زد و با نظر داوران نتیجه 10 بر صفر به سود حریف اعلام و مبارزه به خاتمه رسید.

حیدری پیش از این در دور نخست به مصاف رامادانی از اندونزی رفت و به برتری 8 بر صفر دست یافت.وی در ادامه و در مرحله نیمه نهایی با نمایشی ضعیف برابر هیو چول چو از کره جنوبی 4 بر 3 مغلوب شد و به رده بندی رفت.

پیش از این محمد علی گرایی در 77 و حسین نوری در 87 کیلوگرم برای ایران به مدال طلا رسیدند و مهرداد مردانی در 60 و محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

آخرین نماینده ایران در این رقابت ها بهنام مهدی زاده در وزن 130 کیلوگرم است که تا دقایقی دیگر برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشتی فرنگی بازی های آسیایی، حیدری به مدال برنز نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی بازی های آسیایی، حیدری به مدال برنز نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید