یورش سیامک آقایی به تالار اندیشه حوزه هنری

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، سیامک آقایی آهنگساز و نوازنده سنتور روزهای هشتم و نهم شهریورماه سال 97 کنسرت یورش را در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می نماید. این نوازنده در کنسرت پیش رو، قطعات جدیدی را در قالب گروه نوازی با همراهی یک خواننده جوان به مخاطبان ارایه خواهد نمود.

یورش سیامک آقایی به تالار اندیشه حوزه هنری

سیامک آقایی آهنگساز و سرپرست گروه، دانیال معمارنژاد خواننده، شروین مهاجر نوازنده کمانچه، مهرزاد اعظمی کیا نوازنده کمانچه آلتو، میثم ملکی نوازنده تار، پیام جوانی نوازنده تارباس، نیما جوزی نوازنده نی و همایون جهانشاهی نوازنده تمبک گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.

سیامک آقایی پیش از این به مدت چهار سال در حال برگزاری تور باز عشق در سرتاسر ایران بود که این تور پس از 52 اجرا در شهر بیجار به سرانجام رسید. باز عشق علاوه بر مراکز استان ها در شهرهای کوچکتری چون تربت حیدریه، ورامین، بابل، گلپایگان، مراغه، اهر، شهرضا، بهبهان، خرمشهر، امیدیه، اجرا گردیده است.

آقایی در پنج سال گذشته ضمن اجرای تور کنسرت باز عشق تمرکز جدی بر مسئله آموزش داشته و تعداد زیادی مسترکلاس در زمینه سنتور نوازی، بداهه نوازی، موسیقی ایرانی در شهرهای مختلف ایران برگزار نموده است. وی چندین ماه است که در حال آماده سازی نسخه تصویری کنسرت باز عشق در تالار وحدت است.

آقایی پیش از این هم در سال 1390 کنسرت یاد باد را در قالب یک مجموعه ویدئویی- تصویری منتشر کرد. در این اثر سالار عقیلی و پدرام خاورزمینی نوازنده تمبک، آقایی را همراهی می کردند.

منبع: mehrnews.com

به "یورش سیامک آقایی به تالار اندیشه حوزه هنری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورش سیامک آقایی به تالار اندیشه حوزه هنری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید