آخر هفته بارانی تهران

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از روز آینده به کشور اطلاع داد و گفت : این سامانه شنبه در کل کشور فعال می گردد.

آخر هفته بارانی تهران

به گزارش ایسنا، احد وظیفه در خصوص شرایط جوی کشور گفت: با خارج شدن سامانه بارشی از شمال شرق کشور، امروز (چهارشنبه 24 بهمن) در شمال شرق و شرق بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می گردد و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار و همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می گردد که این وضع در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده ها را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: شرایط جوی پایدار فردا (پنجشنبه 25 بهمن) تداوم می یابد تا این که در اواخر وقت فردا سامانه بارشی جدیدی از غرب به شمال غرب کشور وارد می گردد که این سامانه سبب ابرناکی، بارش برف و باران در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در نوار غربی می گردد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت : پس فردا (آدینه 26 بهمن) گستره بارش به بخش هایی از جنوب کشور در استان های فارس و بوشهر نیز کشیده خواهد شد. شنبه سامانه بارشی در کل کشور فعال می گردد که در بعد از ظهر بارش در نیمه غربی کاسته خواهد شد.

به گفته وظیفه، فردا هوای تهران کمی ابری، به تدریج نیمه ابری، در اواخر وقت ابری با احتمال بارش باران با بیشینه و کمینه دمای 12 و 2 درجه سانتی گراد خواهد بود. همچنین پس فردا (آدینه 26 بهمن) هوای تهران نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و با حداکثر و حداقل دمای 12 و 3 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخر هفته بارانی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخر هفته بارانی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید