ابراهیمی: فدراسیون کشتی 6 سال است که به ما بی مهری می نماید ،رضایتنامه محمد جواد را بدهند از ایران برود

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، برادر و مربی محمد جواد ابراهیمی بیان کرد که خواستار دریافت رضایتنامه از فدراسیون کشتی است تا از این پس برای یک کشور دیگر کشتی بگیرد.

ابراهیمی: فدراسیون کشتی 6 سال است که به ما بی مهری می نماید ،رضایتنامه محمد جواد را بدهند از ایران برود

انتخاب علیرضا کریمی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با واکنش تندی روبرو شده است. محمد جواد ابراهیمی کشتی گیر وزن 92 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد که سال گذشته به دلیل تصمیم رسول خادم شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست داد، حالا برای حضور در قهرمانی آسیا هم این شانس را پیدا نکرده است. بعد از این تصمیم کادر فنی تیم ملی مجتبی ابراهیمی برادر و مربی محمد جواد ابراهیمی به این تصمیم واکنش نشان داده و خواستار رضایتنامه محمد جواد برای خروج از ایران است: 6 سال است که محمد جواد مورد بی مهری فدراسیون کشتی نهاده شده و ظاهرا قرار نیست این روند خاتمه یابد. به همین دلیل خواهش می کنم فدراسیون رضایتنامه او را صادر کند تا محمد جواد به کشور دیگری برود. ظاهرا کشتی ایران نیازی به او ندارد.

مجتبی ابراهیمی با بیان این که در کشتی ایران شایسته سالاری وجود ندارد، ادامه داد: محمد جواد 17 ساله بود که در مسابقات تنکابن برای اولین بار در رده بزرگسالان قهرمان شد. قرار بود نفرات برتر به مسابقات جام جهانی آمریکا اعزام شوند اما رسول خادم، علیرضا کریمی را که در این مسابقات ششم شده بود را انتخاب کرد و به جام جهانی اعزام کرد.

ابراهیمی همچنین ادامه داد: سال گذشته هم که محمد جواد دو بار کریمی را شکست داد. بهترین کشتی گیر 92 کیلوگرم بود اما باز هم رسول خادم تصمیم گرفت کریمی را به مسابقات جهانی اعزام کند. در حالی که سال گذشته محمد جواد به قهرمانی آسیا اعزام شده بود و مدال طلا را هم گرفته بود اما مورد بی مهری نهاده شد. البته اگر کریمی از سوی اتحادیه جهانی محروم نشده بود، سال گذشته هم به قهرمانی آسیا اعزام شده بود.

او در پاسخ به این سوال که سال جاری محمد جواد عملکرد خیلی درخشانی نداشته است، گفت: من و محمد جواد خواسته زیادی نداریم. فقط خواستار برگزاری انتخابی در این وزن هستیم. آیا این که می گوییم بین او و کریمی مسابقه برگزار گردد، خواسته زیادی است؟ غلامرضا محمدی خودش مصاحبه کرد و گفت که هر کسی بخواهد در قهرمانی آسیا کشتی بگیرد باید در جام تختی و یا تورنمنت دانکلوف به میدان برود، آیا کریمی در این دو مسابقه کشتی گرفت؟ ارشک محبی در جام تختی کشتی گرفت و به همین دلیل اگر به قهرمانی آسیا اعزام می شد، ما اعتراض نمی کردیم اما چرا باید کریمی به یکباره بیاید و به قهرمانی آسیا اعزام گردد؟

او همچنین با یادآوری دوباره اتفاقات سال گذشته ادامه داد: با تصمیمی که سال گذشته رسل خادم گرفت و با اتفاقاتی که برای محمد جواد رخ دادف چطور محمد جواد انگیزه پید می کرد که بخواهد دوباره در تیم ملی کشتی بگیرد و خودش را نشان بدهد؟ با چه انگیزه ای باید تمرین می کرد؟ الان هم که این تصمیم را کادر فنی گرفته تمامی انگیزه های محمد جواد از بین رفته و نمی دانیم او را چطور باید برای آینده حفظ کنیم.

ابراهیمی در ادامه گفت: محمد جواد پیشنهادات خوبی از کشورهای دیگر دارد. بهتر است که فدراسیون کشتی رضایتنامه او را صادر کند تا شاید بتواند در کشورهای دیگر به حقش در کشتی برسد. در ایران او را نمی خواهند چرا باید در اردو بماند.

مجتبی ابراهیمی همچنین ادامه داد: تمام حرف ما شایسته سالاری است. چرا در کشتی ایران شایسته سالاری پیاده نمی گردد؟ ما الان هیچ امیدی به حضور ابراهیمی در مسابقات جهانی نداریم. یک مورد از شکست های ابراهیمی را بیاورند تا ما قانع شویم که او شایسته حضور در مسابقات نبوده است. محمد جواد هر جا رفته اول شده. یک بار به او اعتماد کردند که جواب نگیرند؟ کمیل قاسمی، حسن یزدانی و رضا یزدانی هر کدام در تورنمنت های بین المللی کشتی گرفتند آیا علیرضا کریمی از این ها بزرگتر است که بدون حضور در مسابقه ای قرار است به جهانی اعزام گردد؟

5

منبع: ایران ورزشی

به "ابراهیمی: فدراسیون کشتی 6 سال است که به ما بی مهری می نماید ،رضایتنامه محمد جواد را بدهند از ایران برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: فدراسیون کشتی 6 سال است که به ما بی مهری می نماید ،رضایتنامه محمد جواد را بدهند از ایران برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید