ادامه جنگ رسانه ای النصر با الهلال برای بازی با استقلال در تهران

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مسلی آل معمر که بعد از ورود وزارت ورزش عربستان در پی تخلفات شدید اقتصادی، اداری و حقوقی به جای صفوان السویکت رئیس باشگاه النصر شده است، در تازه ترین گفتگوی خود بر حق میزبانی این باشگاه از تراکتور در شهر ریاض تاکید نمود.

ادامه جنگ رسانه ای النصر با الهلال برای بازی با استقلال در تهران

آل معمر در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: باشگاه النصر به حق خود برای میزبانی از تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم مرسول پارک ریاض پایبند است.

وی تاکید نمود که النصر مسئول بازی الهلال عربستان با استقلال ایران در تهران نیست.

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، طبق آیین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در ریاض از تراکتور ایران میزبانی کند و الهلال در تهران میهمان استقلال ایران باشد. هرچند کنفدراسیون آسیا هنوز به صورت رسمی نحوه و محل برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم را معین نکرده اند، اما النصری ها قصد دارند این آیین نامه را به هر شکل ممکن اجرا نمایند تا کار راحتتری برای بازی با نماینده ایران داشته باشند.

مسئله این است که در صورت اجرای این قانون، الهلال، دیگر تیم عربستانی باید در تهران به مصاف استقلال برود و همین موضوع جدال رسانه ای را بین مدیران و طرفداران دو باشگاه در پی داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ادامه جنگ رسانه ای النصر با الهلال برای بازی با استقلال در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جنگ رسانه ای النصر با الهلال برای بازی با استقلال در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید