ادعای رییس دپارتمان داوری: از هفته 22 به بعد اشتباه تاثیرگذار کم بوده

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، این هفته بازی های مهم و حساسی پیش رو داریم که یکی از آنها در مشهد، بازی بین دو تیم پدیده و سپاهان است که از حساسیت بالایی برخوردار است. سعی کردیم بهترین تیم داوری را برای این مسابقه در نظر بگیریم.

ادعای رییس دپارتمان داوری: از هفته 22 به بعد اشتباه تاثیرگذار کم بوده

داود رفعتی با اشاره به عملکرد مثبت داوران در هفته های اخیر گفت: از هفته بیست و دوم لیگ برتر تا کنون داوری به شکلی بوده که اشتباهات تأثیرگذار کمی در مسابقات داشتیم. البته داوران تمام کوشش و سعی خود را می نمایند تا بازی ها را به بهترین نحو ممکن قضاوت نمایند.

وی در ادامه افزود: در بازی های لیگ برتر، اشتباهات تأثیرگذار بسیار کم بود. آنچه مسلم است داور، مربی و بازیکن مکمل یکدیگر هستند. بدون شک احترام به یکدیگر در هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات یاری بسزایی می نماید. همچنین داورانی که در بازی ها اشتباه داشتند با تیم یا شخصی مسئله ای ندارند، چرا که آنها همواره اعتبار خودشان، مهم تر از هر چیزی است و دوست دارند بازی ها را به بهترین نحو در زمین مسابقه قضاوت نمایند. اگر اشتباهی هم در مسابقات وجود دارد، مطمئناً عمدی نبوده است.

رییس دپارتمان داوران با توجه به قضاوت خوب داوران در هفته های اخیر گفت: در هفته گذشته اوج قضاوت ها را در تبریز و مسجدسلیمان شاهد بودیم.

رفعتی درباره دیدارهای هفته 29 لیگ برتر گفت: این هفته بازی های مهم و حساسی پیش رو داریم که یکی از آنها در مشهد، بازی بین دو تیم پدیده و سپاهان است که از حساسیت بالایی در جدول برخوردار است. سعی کردیم بهترین تیم داوری را برای این مسابقه در نظر بگیریم. همچنین در دیگر دیدارها نیز داوران را با وسواس خاصی انتخاب کردیم. امیدوارم با همکاری باشگاه ها، مسوولان و برگزارنمایندگان مسابقات، بتوانیم این دو هفته لیگ برتر را به خوبی به انتها برسانیم.

رییس دپارتمان داوران در انتها گفت: با توجه به تأکیدات رییس فدراسیون در انتخاب داوران و ناظران، کمیته و دپارتمان با وسواس خاصی داوران را برای این دو هفته چیدمان نموده است. ضمن اینکه هشت داور و یاری داور بین المللی را به خاطر حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2019 در اختیار نداریم.

منبع: ایران ورزشی

به "ادعای رییس دپارتمان داوری: از هفته 22 به بعد اشتباه تاثیرگذار کم بوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای رییس دپارتمان داوری: از هفته 22 به بعد اشتباه تاثیرگذار کم بوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید