ارنستو والورده: امکان خرید یک مدافع چپ وجود دارد، گریزمان باید بیشتر با تیم هماهنگ گردد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، ارنستو والورده از شرایط آبی واناری ها ابراز رضایت کرد و گفت که شاید این تیم یک مدافع چپ جذب کند.

ارنستو والورده: امکان خرید یک مدافع چپ وجود دارد، گریزمان باید بیشتر با تیم هماهنگ گردد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، ارنستو والورده در آستانه بازی محبت آمیز تیمش مقابل ویسل کوبه ژاپن، شرایط آبی واناری ها را مثبت ارزیابی کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: بعید است آبه بتواند بازی کند، چون هنوز درد دارد و دیروز هم فقط توانست در بخشی از تمرینات شرکت کند. دی یونگ و گریزمان هم باید بهتر شوند و هماهنگی بیشتری با تیم پیدا نمایند. برای بازی پیش رو مطمئناً پیکه را در اختیار نخواهیم داشت، چون او آسیب دیدگی اندکی دارد.

والورده در ادامه اضافه نمود: بارسلونا همیشه باید در راستا پیشرفت و بهتر شدن باشد. فصل گذشته در مقطعی حیرت انگیز بازی کردیم. ما احتیاج داریم مقابل دروازه فرصت طلب و بی رحم باشیم و تحت فشار، موقعیت به حریف ندهیم. البته اول از همه تمرکز ما روی حمله کردن خواهد بود.

وی با اشاره به روند آماده سازی تیمش گفت: تور پیش فصل ما چندان عادی و مثل گذشته نیست. بنا به دلایل زیادی، مجبور هستیم به کشورهای دور از اسپانیا سفر کنیم. باشگاه اهداف مشخصی از سفر به این کشورها دارد و آن هم توسعه برندش است. در ادامه به آمریکا سفر می کنیم که این البته به یک عادت تبدیل شده است. در هر صورت باید خودمان را با شرایط وفق بدهیم.

سرمربی بارسا در پایان گفت: تازه پیش فصل را آغاز نموده ایم و یک هفته از تمرینات می گذرد. برای هماهنگ کردن بازیکنان به تمرینات تاکتیکی بیشتری احتیاج داریم. این امکان وجود دارد که بازیکنی را در پست مدافع چپ جذب کنیم. با این حال بارسا تا روز آخر در بازار حضور و اتفاقات را زیر نظر دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ارنستو والورده: امکان خرید یک مدافع چپ وجود دارد، گریزمان باید بیشتر با تیم هماهنگ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارنستو والورده: امکان خرید یک مدافع چپ وجود دارد، گریزمان باید بیشتر با تیم هماهنگ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید