اولین اطلاعات از بازی جرج آرآر مارتین منتشر شد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، اطللاعات بازی های رونمایی نشده شرکت باندای نامکو به بیرون درز نموده اند و بازی بعدی استودیوی فرام سافتور هم یکی از آن هاست. اولین اطلاعات از همکاری جرج آرآر مارتین و استودیوی بازی سازی فرام سافتور از اسم این بازی و سبک آن گفته اند. این بازی یک نقش آفرینی فانتزی است و Elden Ring نام گذاری شده.

اولین اطلاعات از بازی جرج آرآر مارتین منتشر شد

در وب سایت رسمی باندای نامکو، که منبع اصلی اطلاعات است و می توانیم به آن اعتماد کنیم، کمی از بازی Elden Ring صحبت شده است. طبق گفته باندای نامکو، هیده تاکا میازاکی، کارگردان بازی هایی مثل بلادبورن و دارک سولز، ساخت بازی Elden Ring را هم برعهده دارد. با این حال، ساخت دنیای این بازی فانتزی با همکاری جرج آرآر مارتین انجام شده است. مطمئنا جرج آرآر مارتین را به عنوان نویسنده کتاب های معروف نغمه ای از آتش و یخ یا در واقع همان نویسنده مجموعه بازی تاج و تخت می شناسید.

در توضیحات هم چنین آمده است که بازی Elden Ring محیط باز است و بزرگترین دنیایی که تا به حال استودیوی فرام سافتور ساخته را در خود جای داده است.

همانطور که شنیده بودیم، می توانیم انتظار داشته باشیم تا بازی Elden Ring در کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 رونمایی گردد.

برخلاف دو بازی دیگر که اشتباها زودتر از موعد در وب سایت باندای نامکو قرار گرفته اند، یعنی بازی های Tales of Arise و هم چنین بازسازی Ni no Kuni، خبری از اسکرین شات نیست. در نتیجه می توانیم پیش بینی کنیم که احتمالا بازی Elden Ring با نمایش یک تریلر انیمیشنی رونمایی گردد.

بازی Elden Ring برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر ساخته می گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین اطلاعات از بازی جرج آرآر مارتین منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین اطلاعات از بازی جرج آرآر مارتین منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید