تاریخ عرضه بازی Midnight Suns معین شد؛ تریلر گیم پلی نو آن را ببینید

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، کمپانی 2K و استودیوی Firaxis Games اخیرا در کنار انتشار تریلری از گیم پلی Marvels Midnight Suns، از تاریخ انتشار نو این بازی روی کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

تاریخ عرضه بازی Midnight Suns معین شد؛ تریلر گیم پلی نو آن را ببینید

این تاریخ انتشار به عنوان بخشی از رویداد Disney & Marvel Games Showcase اعلام شد و در کنار آن تریلری تازهی از گیم پلی بازی منتشر شد که انتظاراتی که بازیکن می توانند از آن داشته باشند را به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که بازی به صورت رسمی در آگوست سال گذشته معرفی گردید و برای انتشار در مارس 2022 برنامه ریزی شده بود. با این حال کمپانی سازنده در ماه نوامبر خاطرنشان کرد که عرضه آن را به نیمه دوم سال موکول نموده است و اکنون تاریخ انتشار تازه و ظاهرا نهایی معین شده است.

علاوه بر این، تیزر انیمیشن هایی کوتاه و پیش عایدی از بازی در این نمایشگاه منتشر شدند که در خصوص لیلیث (Lilith) به عنوان مادر شیاطین و اینکه چگونه ابرقهرمانانی مانند گوست رایدر (Ghost Rider)، بلید (Blade)، مجیک (Magik) و غیره گرد هم آمده اند تا در مقابل تهدید شیاطین ایستادگی نمایند، اطلاعاتی را در دسترس هواداران قرار می دهد. این سری انیمیشن ها در پنج قسمت به وسیله تیم های با استعداد استودیوهای Sun Creature و Digic Pictures در دست ساخت هستند و به صورت هفتگی منتشر خواهند شد.

در این بازی استراتژی، بازیکنان به عنوان یک شخصیت تازه با نام شکارچی (The Hunter) که قابل شخصی سازی است، تیم قدرتمندی از ابر قهرمانان مارول را رهبری می نمایند و باید با تهدید لیلیث شیطانی که گروه وحشتناک او با ارتش شرور هایدرا متحد شده، مقابله نمایند. در این بین شخصیت هایی نظیر مرد آهنی، دکتر استرنج و بلید نیز دچار اختلافاتی شده اند که باید در این شرایط حساس رفع شوند.

بازی Marvels Midnight Suns در تاریخ 2 دسامبر 2022 (11 آذر 1401) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی عرضه خواهد بود. نسخه های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی نیز در تاریخی نامعین در آینده در دسترس قرار خواهند گرفت. در ادامه می توانید تریلرهای منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه بازی Midnight Suns معین شد؛ تریلر گیم پلی نو آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازی Midnight Suns معین شد؛ تریلر گیم پلی نو آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید